dank jullie wel ik heb hier nog wat testen dus zal van de week nog wel eens testen. maar gister was er al heel vaag een lijntje en nu al wat dikker. dus kan niet missen
willen jullie in mn album kijken en zeggen of ie posi is of niet? ben vorige week voor de derde keer ongi geweest 1ste keer 6 weken na bevalling 2 weken later weer en dan 2 dagen erg weinig (zat wel aan de pil en gewoon netjes elke dag geslikt) bedankt joyce
ik zie wel een streepje, maar test over een paar dagen nog eens. Dan moet het duidelijker zijn. succes!
hoi dank je en zal over paar dagen weer testen maar ik was dus maar 2 dagen licht ongi en gisteren was het bruin daarna niks meer en sinds dat ik begonnen ben met de pil voelde ik me al raar maar kon door de pil komen natuurlijk toch maar testje gewaagd vanmorgen om zeker te zijn dat er niks loos was en toen kreeg ik dus dit als resultaat groetjes joyce
Nou mijn 2e streepje was echt lichter dan die van jou en ik was wel degelijk zwanger! Dus ik denk dat jij ook weer zwanger bent als ik heel eerlijk ben! X SAM
het lijkt mij ook erg positief, als je nog twijfeld enkele dagen wachten en dan nog een testje doen, als je effectief zwanger bent zou het streepje donkerder moeten kleuren. Groetjes Stephanie
bedankt allemaal, ik test over paar dagen nogeens tzou wel erg snel zijn na mn zoontje en ook onverwachts maar zeer zeker welkom groetjes joyce
ik heb net getest met romed... ik zie 1 duidelijke streep... en 1 doorzichtig lijntje ernaast... geen kleur ofzo....
bij romed moeten teststreep en controle lijn even donker zijn wil ie positief zijn, das het veraderlijke met romed, die geven op die manier nogal eens vals posi testen
Een doorzichtig lijntje is sowieso niets. Lijntje moet altijd paars/rose achtig of blauw zijn. Ligt aan de merk, en bij romed moet de test streep even donker zijn of donkerder dan controle streep. Dus succes.
zo je ziet een streep dus positief zou je zeggen, maar als ik je verhaal hoor wanneer je ongi bent geweest, is het vreemd toch of niet?