Mijn test van gisteravond laat (had overdag heel veel water gedroken dus vind hem nog vrij duidelijk )
hier nog geen ongi na 4 vage lijntjes ga ik niet meer testen heb er genoeg centen aan uitgegeven en staar mezelf er zowat blind op als er donderdag nog niks is ga ik naar de ha dan ben ik 9 dagen overtijd dan zou er toch onderhand iets te zien moeten zijn he?
en het was erg gezellig heb alleen rozig verlies gehad...nog geen inlegkruisje vol...dus in combi met die 4 vage strepen kan dat 3 dingen betekenen....of het gaat mis en het zet door of het is een innestelingsbloeding of ik krijg toch heel licht mijn ongesteldheid bij de 3 hiervoor en innestelings bloeding gehad en de eerste 3 maanden licht roze ongesteld....dus alleen als het echt rood word dan word ik verdrietig moest het ff kwijt
yes, eindleijk kan ik hier mijn testen laten zien, in mijn album staat de test van vanochtend, is geen twijfel mogelijk
Ik heb eindelijk een foto van mijn test in mijn album kunnen krijgen... Hij is niet echt vaag maar wilde toch ff showen hier
Goeiemorgen! Ik heb vanochtend een test gedaan, er kwam meteen een 2e streep (was nog lastig op de foto te krijgen, maar wel gelukt). als ik nu naar de test kijk is hij wel lichter dan vanochtend! misschien omdat ik te vroeg getest heb? (foto staat in mijn album). groetjes Snoopie
Ik zie ook een streep, alvast voorzichtig gefeliciteerd... Ik zie dat je eigenlijk pas over 5 dagen kan testen dus logisch dat je niet een hele dikke ziet meteen! Zou nog ff over een paar dagen proberen. Ik had 1 dag voor mijn NOD getest en die was heel duidelijk! Succes !
@ snoopie, dat laat geen twijfel over hoor! Een dikke posi, dus een dikke proficiat! Enjoy! liefss, Taliaa
@ snoopie gefeliciteerd. kijk maar in mijn album die was op nod en evengoed heel dun. dus..................... een streep is een streep! spannend gr mik
Goede middag. Willen jullie even in mijn album kijken. Heb de test net gedaan, twee dagen voor NOD. Wat denken jullie!