ik zie ook 2 streepjes! ik denk dat het wel goed zit! na je nod toch nog maar een keer testen? voor alle zekerheid..
ik heb trouwens zelf op vrijdag 29 dec. vaag posi getest (zie album). ik heb donderdag 4 jan. weer getest en toen kwam er geen tweede streepje.. (was wel 's avonds en het duurde ook veel langer voordat de testlijn tevoorschijn kwam.) maar toch.. Ik stel het testen nu steeds uit; omdat ik denk dat ik toch ongi wordt (dus zonde van de test) ik heb er de laatste 4 maanden al meer dan 20 testen doorheen gejast hoezo gefrustreerd en omdat ik bang ben dat ik teleurgesteld wordt. misschien dat ik morgenochtend ga testen. als het weer nega is, dan ga ik gelijk weer aan de monnikspeper..
bebietje duidenlijk 2 streepjes hoor boukje bij jou zie ik ook echt een 2de streepje ben benieuwd wat de test morgen zegt succes en duim voor je. hier verder nog geen nieuws had nog een digi cb gedaan en volgens die niet zwanger voel me echt beroerd af en toe krampjes steekjes onderin me buik missenlijk overgeven moe aders op me borsten maar ja we moeten nog maar afwachten maar op dit ga ik er maar vanuit dat ik niet zwanger ben en dan maar afwachten wanneer en of de duiveltjes komen zucht groetjes van mij
Ben ik weer na een feestje waar ik mentaal absoluut afwezig was. Een heel voorzichtig dankjewel voor de felicitaties. Maar ik houd echt een giga grote slag om mijn arm, zeker na het lezen van het verhalen van dames die eerst licht positieve testen hadden en daarna een negatieve...lijkt me echt zo vervelend. Want hoe je het ook went of keert, ik ben er de hele dag mee bezig geweest in mijn hoofd. Heb nog steeds een soort van buikpijn in mijn onderbuik alsof de duivels zich ieder moment kunnen aanmelden. Ik PROBEER er dan ook maar van uit te gaan dat die er morgen zijn, maar dat valt nog niet mee. En hoe dan ook zal het een dubbeldikke teleurstelling zijn als het zo is. Heb besloten er maandagochtend nog een test tegenaan te gooien, tenzij morgen de duivels komen dus.
ja hoor denk ook dat je zwanger bent....... Ik heb eens effe aan het denken geweest, van wanneer ik het zou zeggen als het zover ooit moest zijn. Ik denk stel dat ik tegen maart zwanger zou zijn, dan zou ik dit op 1 mei zeggen, onze zoon doet z'n plechtige communie en laat hem het dan zeggen, als het eerder is dan doe ik het met pasen denk. Raar als je niet kan slapen waar je allemaal aan zit te denken aan stomme dingen.
bebietje het is echt zo hoor jij bent zwanger mijn vage streepje was 100x zo vaag als de jouwe bij jou is ie niet vaag maar duidenlijk en maandag zal ie nog duidenlijker zijn groetjes
Hallo, Ik heb vanmorgen weer getest en... geen tweede streepje. ik was er al bang voor. ik ben gelijk weer begonnen met het slikken van monnikspeper, ik hoop dat de snel komen, dan kunnen we weer verder.. ik denk dat mijn cyclus nog steeds niet op orde is.. helaas, nieuwe ronde, nieuwe kans..
Ik mijn album de testen die ik vandaag heb gedaan. Test van deze site werd na 3/4 min zichtbaar. CB ook ongeveer na 3/4 min. Foto van de test van deze site, is na 10 min genomen. CB gelijk na het aflezen, na 5 min denk ik. Heb de test van deze site trouwens met ochtend urine gedaan en de cb net, midden op de dag dus. Gr Droom
Hoi hoi, Gefeliciteerd meid ! Wat een prachtige streepjes. Veel geluk voor de toekomst. Liefs, Bibu !
Geen idee of het plaatsen van de foto lukt, maar bij deze een poging. Dit zijn testen bij 5w5d. Jammer genoeg ging het enkele weken erna mis. Die groene is trouwens een ovulatietest. Die deed ik het eerste omdat ik helemaal niet doorhad dat ik zwanger was. Gaf dus ook licht positief.
droom van harte gefeliciteerd meid anouk jouw testen waren ook flink duidenlijk erg *** dat het misgegaan is meis hopenlijk mag het snel weer raak zijn groetjes
Jeetje Anouk, wat erg. Heb je zulke testen en dan kan het nog goed mis gaan. Dat het kan weet ik natuurlijk wel. Maar als je dan nog zo ziet en hoort dan krijg ik wel de zenuwen. Hoop voor je dat je snel weer zo'n test in handen heb. Gr Droom.