Hey Dames, Ik zie dat jullie allemaal zwangerschapstesten hebben geplaatst, wat leuk. Zins 1 december kan ik ook een positieve test plaatsen. Jippie! Kijk maar even in mijn album. Ik kon het echt niet geloven, zelf nu kijk ik er af en toe nog naar om er zeker van te zijn dat de streep niet weer weg is gegaan.
Hey misspiggle; Onwerkelijk he! Ik heb sinds afg. dinsdag 4-12 een positieve en ik zit ook nog wel regelmatig te kijken hahaha... Gelukkig zijn ze duidelijk kunnen we ons niet vergissen!
Die van jou is ook heel duidelijk ja, van harte gefeliciteerd... Echt heel onwerkelijk.. Moet wel een beetje om mezelf lachen dat ik steeds weer met die test in mijn handen zit... Mijn vriend vraagt wel eens of ik bang ben dat de streep weer weg gaat. hahaha... Gelukkig niet!
he meiden niemand geloot het in een keer hoor. ik heb geloof ik 5 testen gedaan en pas na de echo geloofde ik het. hihihhiihihhihihihihh onzeker he gr mik
@mis: Hahaha... Ja alsof die streep verdwijnen zal en al zou dat dan wil dat nog niet zeggen dat je in eens niet zwanger bent he! Maar wel leuk toch! Je mag er ook best van genieten! @mik: Dat is wel erg onzeker inderdaad ik geloofde het wel meteen, wist het gewoon voelde zoveeeeeeel dat ik aan die ene test wel genoeg had maar het kwartje dat er een kindje in mijn buik aan het ontstaan is moet nog wel echt vallen
Moeten jullie ook zo weinig plassen ineens? Ik wel, normaal moet ik wel een paar x per dag maar nu in eens veeeel minder?!
wacht maar.......................daar komt nog wel veranderi ng in hoor. dan moet je zetig keer per dag en nacht... gr mik
Als ik er even naar kijk zie ik een mega licht streepje. Hoop voor je dat het over een paar dagen een beter streepje komt liefs vlinder
demi123 hoop voor je dat het raak is je hebt net zo een licht streepje als ik op 4 ! testen had....als die over een paar dagen niet duidelijker word zou ik toch voorzichtig zijn met blij zijn ik ben nl na 8 dagen overtijd 4 lichte streepjes nog ongi geworden en dacht ook dat ik zwanger was wil je niet bang of onzeker maken he....hoeft niet en zou geweldig zijn als het raak is!