ik ben anders altijd erg snel positief en waar anderen geen streep zien zie ik vaak wel wat, maar goed ik vind m ook wel erg onduidelijk hoor! zou echt nog even wachten en om teleurstelling te voorkomen zou ik mijn banner nog maar even terug zetten, maar dat moet je natuurlijk zelf weten.. hoop dat het over 2 dagen vette positieve streep is meid... succes..
Ik zie heeeeeeeel vaag een streepje op je CB maar hij is echt heeeel vaag hoor... Ik zou over een paar dagen nog een keertje testen.
@ Demi, op die vanCB zie ik wel een vaag streepje. Maar hij lijkt wel ingedroogd. Bij die foto in het negatief zie ik niks.
@ Demi: ik had vorige maand ook 2 van die vage lijntjes... Ik hoop natuurlijk voor je dat het wel positief is, maar als ik jou was zou ik over 2 dagen nog es testen! Dan moet ie zeker duidelijker zijn!
demi ik zie dat je vandaag positief heb getest met de clearblue digitaal, gefeliciteerd! ik had vandaag ook zo'n vage met de gewone CB, ik dacht dat die best gevoelig was, maar niet echt dus.... ik heb de afgelopen week ook al verscheidene supervage matcare testen gehad, en had gehoopt nu met de CB uitsluitsel te krijgen.
goeiemorgen! een paar dagen geleden had ik al een test gedaan, vanochtend weer en nu is hij toch echt duidelijk positief!.
Ik zal mijn banner gaan veranderen, al dringt het nog niet helemaal door, maar dat was bij de 1e ook zo, toen geloofde ik het ook pas na 5 testen
zie mijn album voor een CB test, is dit nu een indrooglijntje? Ik heb hem even gesloopt voor de duidelijkheid. resultaat: 1 dag later ongi[/img]
1 die testen zijn er niet om gesloopt te worden haha en of dit een indroog lijntje is ik heb wel met cb gehad testen dikke vette streep en na een dag werd het een een dun lijntje
ik heb ook zo test gehad staat op de allereerste bls. ik heb deze topic zelf geopend mijn naam was toen hairdresser. ik denk ook helaas dat het een indrogingslijntje is.