wens 3 had dezelfde streep en haar banner staat op dag een. dus ik denk dat dit een indrooglijntje is. sorry anders moet je nog een keer testen met een andere test. gr mik
Ik denk een indrooglijntje sorry! Volgens mij moet 'echt' lijntje wat dikker zijn. En je schrijft er ook bij dat het lijntje na 15 min kwam, dus dat lijkt me dan eerder een indrooglijntje. Ik hoop dat ik het fout heb!
Hmmz Butterfly mijn CB test zag er precies het zelfde uit! Ik zal voor je duimen. ( ik heb de dag erna nog een test van de apotheek gedaan en die was veel duidelijker positief )
ik ben inderdaad ongi geworden, maar ik weet niet zeker of de test ook helemaal negatief had moeten zijn. Ik had daarvoor nl. meerdere hele vage positieve matcare testen, misschien wel een bevruchting maar geen goede innesteling... dus, je hebt er niks aan, maar: test over een paar dagen nog eens en dan zou het duidelijker moeten zijn. Succes!
he zico meid... met mij gaat alles goed. aftellen he nu. hoe is het met jou eigenlijk? ik hoop dat je 20 dec positief test. ik gun het je zo erg das echt waar. al die testen van cb met die kruis...... ik weet het niet. ik heb ook al een paar keer zo lijntje gehad. staat dus aan het begin van dit topic. maar in me album staat er ook een die wel positief is en je ziet echt verschil. als het echt zo heel scherp dun lijntje is , is ie meestal negatief. zico mijn naam is tergenwoordig momhairy omdat ik de wachtwoord kwijt ben van hairdresser en ik kan hem niet meer opvragen. dus maar een nieuwe aangemaakt.xxx
het begint voor jullie al aardig in te korten zeg, ben kerjeus wanneer je gaat bevallen en of het een meis of een jongen is
ik ben ook benieuwd hoor. ik dacht een jonge heel lang maar nu de laate 8 weken denk ik een meisje. en tja de datum........ zou nu toch bijna moeten komen he.xxx
Na een tijdje afwezig te zijn geweest van t forum.. (afstand) Toch maar weer even aanwezig, ik zit namelijk met het volgende.. Vanmorgen test gedaan met Matcare Ultra.. en na 3 min. kwam er een héél vaag 2e lijntje. Wist niet wat ik ermee moest, vriendin opgebeld. Ook zij zag hem staan maar wist niet zo goed hoe of wat.. Besloten ermee naar de huisarts te gaan, die zag hem ook. Daar uiteindelijk nog een test gedaan en daar kwam ook een licht 2e streepje op. Wat denken jullie?
Ja denken jullie? Heb wel net pas een foto gemaakt van de test, terwijl ik die vanmorgen al gedaan heb.. Maakt dat wat uit? (Bij de vorige rondes had ik nooit een 2e streepje, zelfs niet als ik de test 1 dag liet liggen..)
ik snap je banner niet helemaal overtijd ? dag 8 van nieuwe cyclus? Ik vindt hem nog wel vaag maar je ziet idd wel iets spannend
Me vorige cyclus was 45 dagen.. daar zit ik nu dus 7 dagen overheen. Maar waarschijnlijk me ei weer later gehad, daarom vanmorgen getest. Maar durf me banner nog niet te veranderen, omdat ik nog niet zeker ben dat ik zwanger ben.. Daarom heb ik die foto hier geplaatst.