na 4 jaar !?!? zo dat is lang een vier dubbele gefeliciteerd! wat ontzettend leuk voor je, na 4 jaar mag je uiteindelijk feest vieren.
Hier dan mijn 2 testen in mijn album. de eerste was vanmorgen heel vroeg van predictor, héél vaag streepje te zien, maar kon het niet met 100% zekerheid zeggen. Toen effe weer op bed gegaan en tussen de middag nog een test gedaan van clear blue, de digitale, en deze was voor mij wel doorslaggevend
Een dikke proficiat! Geniet ervan! Vraag je aan het HCG-mannetje of hij voor ons ook een beetje strooit?
Nou daar komt die dan, is het wel of niet een positieve test? ( in mijn album staat hij nog wat beter...
Ik zou zeggen wan wel....want op 1 nov had ik ook zo'n test (ook album...) nou ben harstikke zwanger... Dus voorzichtig gefeliciteerd
Hoi hoi Ik heb net getest en ik heb een vaag lijntje, is het positief od negatief? Wie kan mij helpen? Ik zal de foto in mijn album proberen te plaatsen... Ik hoop het zo... Groetjes Sams
oei, kan ik moeilijk zien, zet hem eens in negatief, als er dan een 2 de streepje doorkomt ben je normaal zwanger