Hoi meiden, Kan ik er zeker van zijn dat deze test negatief is? Alles is namelijk roze, een licht steepje zou niet opvallen, maar ik vrees toch dat hij negatief is Wat denken jullie?
Hi Speeters, Ik denk dat je opnieuw moet testen. Deze tet is wel heel vaag. Hoe lang heb je hem in de urine gehouden. Het lijkt of hij te nat is geweest of zo. Succes met testen! Pechvogel
Hoi! Neen, nog niet. Ik wacht gewoon nog rustig een weekje af. Ik vermoed dat ik in de komende dagen wel ongi zal worden (liefst niet natuurlijk ), maar het is misschien nog wat vroeg om te testen vermits mijn cyclus nog niet hersteld is. Maar ik denk dat bovenstaande test wel 100% negatief is Dank je wel! Lief dat je het vraagt!
Ik had even een vraagje of wilde eigenlijk even wat zeggen. Ik lees hier wel eens (buiten een indrooglijntje) dat als het streepje heel onduidelijk is dat het een negatieve test is, maar, zo'n strookje reageert op HCG, dus als er geen HCg aanwezig is in de urine kan het tweede streepje ook niet reageren. Dus hoe licht het tweede streepje ook mag zijn een streep is een streep, dus HCG aanwezig, dus gewoon zwanger... Or am i wrong?
Ik zou pas juigen als ie goed zichtbaar is heb nu al zoveel vage strepen gezien hier en uiteindelijk ongi
ik zou ook pas gaan juichen als je een duidelijkere streep ziet, duidelijk genoeg tot je niet meer twijfelt of je wel of niet zwanger bent.
daarom juig ik dus niet.....miss nog niet maar goed heb een dunne lijn wel duidelijk op zich, maar is niet zo dik als de teststreep zeg maar en aangezien ik dit al eens heb gehad en toen 7 dagen later ongi werd juig ik dus nog helemaal niet nu grrrrrrrrr maar is wel balen
Dit zijn de testen van gister avond en van vanochtend. 1 dag voor NOD en 1 op NOD. http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=36706
ikke dus niet, dus waarschuwing...verwacht geen 100% zekerheid van vage lijnen please...dan zit je net als ik nu 1 jan fijn begin van 2008 maja dit word mijn jaartje (posi blijven denken he)
ja inderdaad positief blijven denken! maar wel erg jammer, zie je een licht streepje "zou het dan echt zo zijn?" maar toch niet Jammer meid! Volgende keer beter! Het gaat gebeuren dit jaar dat voel ik haha
Ik heb helaas geen foto, krijg de test er niet scherp op. Ik heb net een CB test gedaan (wilde wachten maar goed, helaas had ik er nog een liggen), nu heb ik binnen 10 minuten een vage streep en was weer bang voor een indrooglijntje, die ik laatst dus had, ongeveer een maandje geleden. Maar deze keer is de streep veel breder, tenzij hij zich straks weer gaat concentreren naar de linkerkant, maar ik vind hem nu veel duidelijker dan de vorige keer. Als ik nog nooit eerder een indrooglijntje had gehad zou ik gewoon zeggen positief, maar ik ben bang dat ik weer blij wordt gemaakt met een dooie mus. Heeft iemand hier ervaring mee?
Hm als ie net zo breed is zou ik zeggen posi staat ook op detesten zelf Ik weet dat als een cb in gaat drogen dat de kans er is dt er een dun lijntje overblijft
Als het inderdaad een breed streepje is, zou ik ook zeggen positief. Mijn positieve testen van cb gaven na een tijdje ook nog maar een smal streepje maar in het begin waren ze breed.
Inmiddels staat er nog steeds een brede streep, hij wordt wel scherper aan de linkerkant maar straalt nog steeds uit naar rechts. Ik heb net een kruidvattest gedaan en die is hartstikke negatief. Ik dacht dat die minstens zo gevoelig was als een CB. Ik ben dus bang dat ik weer de pineut ben, en een indrooglijntje heb. Voor mij helaas geen gewone CB weer!