foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Misschien moet je morgen nog eens met ochtendurine testen!
    Ik heb ook zo vaak indrooglijntjes of vaag positieve testen, dat ik deze cyclus echt niet meer ga testen!
    Wordt er gek van! ;)

2. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Staat nu in mijn album, heb helaas wel weer moeten slopen om een redelijke scherpe foto te krijgen ;)

Lola, je hebt helemaal gelijk! Helaas heb ik me niet aan mijn voornemen kunnen houden. Als ik nog iets heb liggen, redt die het gewoon niet tot NOD :(

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hahaha, nee ik heb helaas ook nog 1 liggen in huis, beetje jammer! ;)

Maar over je test, deze ziet er toch meer positief uit dan die van de vorige x!
    Het lijntje is mooi breed en idd hij neigt naar een dun streepje aan de linkerkant, maar ik zie hem ook gewoon blauw zijn aan de rechterkant! :D

4. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Ahum ahum :oops: :oops:
    Ik heb de tweede test uit het pakje (kruidvat) ook gedaan met wat geconcentreerdere urine, en ik zie een heeeeele vage streep.
    Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is, heb ongeveer 2 weken geleden wel ovulatiepijn gehad, ...
    geduld geduld geduld en dan nog maar eens een CB digitaal er tegen aangooien na het weekend.
    Pffffffffffff

5. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik vind de laatste toch ook wel wat duidelijker hoor. Zou morgenochtend nog eens proberen en kijken of hij dan weer wat duidelijker wordt...ik hoop het voor je!

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Spannend zeg!

7. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Ik snap ook niet waarom ik mezelf dit aan doe, vorige cyclus had ik dus ook steeds vage streepjes en werd ik na 4 dagen overtijd alsnog ongesteld.
    Ga nu maar eens aan de slag, heb alweer een halve werkdag verpest met streepjes staren.. :oops:

8. Ploetertje

Ploetertje Actief lid

9 dec 2007
    197
    0
    0
    Raar hoor Wens....want uit mijn herinnering komt dat CB juist zo goed is én heel gevoelig, dus twee keer een vals positief zou wel heel erg toevallig zijn.

Zou het niet zo kunnen zijn dat je urine de tweede keer anders was, of heb je dezelfde urine gebruikt?

Liefs,
    P.

9. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Ploetertje, de eerste test in mijn album is van mijn vorige cyclus.
    Dus is zeker andere urine.
    De testen komen wel beide uit dezelfde verpakking.

10. Ploetertje

Ploetertje Actief lid

9 dec 2007
    197
    0
    0
    Wens, ik wil in je album kijken, maar hoe doe ik dat (sorry....misschien een domme vraag)

Liefs,
    P.

11. Ploetertje

Ploetertje Actief lid

9 dec 2007
    197
    0
    0
    Het is gelukt wens, en tja, ik zou zeggen positief, maar na je slechte ervaringen van de vorige cyclus.....

Succes met wachten!

12. muis26

muis26 Fanatiek lid

Hellpppppppp

Ik heb vanmorgen getest, weet niet precies hoelang ik overtijd ben ivm onregelmatige cyclus, maar gok op 3 dagen nu.
    Heb getest met kuidvat test, keek na 1 minuut in de badkamer maar zag niks, is wel heel donker daar en vrij donker (zachter verlichting),
    Na ongeveer 5 a 10 minuten toch maar es de test weer gepakt en mee genomen naar het raam, zie ik ineens een STREEPJEEEEE, echt heel licht en vaag, maar in het licht zag ik toch echt een blauw streepje.
    Mn hart klopte in mn keel joh, ik schrok me rot. Maaarrrrrr na 10 minuten weer gekeken, streepje weer weg......

snap er HELEMAAL NIKSSSS meer van, hoe kan dit? Iemand hier ervaring mee?

Groetjes Muis

13. muis26

muis26 Fanatiek lid

moet dus zijn ; is wel heel donker daar en vrij donkere/ zachtere verlichting :)

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb op mn nod (maar voor de officiele testdatum van het zh) ook een hele lichte positieve test van de kruidvat gehad. Ik wil hem best laten zien, maar heb geen idee hoe ik de foto's van photobucket hier in het album zet.

15. muis26

muis26 Fanatiek lid

Hai Funnyme,

Nee dat zou ik ook niet weten :) . Maar zag je hem bij jou ook alleen in vel daglicht?
    En ik snap niet dat het lijntje inneens weg is. Misschien toch niet zwanger, of te weinig HCG, maar ga maar uit van het eerste!

16. muis26

muis26 Fanatiek lid

gossie ik lijk wel analfabeet! ik bedoel natuurlijk FEL LICHT! haha excuses :)

17. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Mijn test staat in mijn album!

18. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo meiden!

Mijn test staat in mn album.... zouden jullie deze willen beoordelen?
    Thnx!

Hij is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag!

Geen idee wanneer mijn NOD is, aangezien ik nog niet echt een cyclus heb sinds verwijdering implanon..

Groetjesss

19. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    duidelijke test! Fijn zeg...!

Gefeliciteerd Klavertje44!

20. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Dat lijkt de aanzet van een tweede lijntje! Moeilijk te zeggen maar dit zou overmorgen wel eens een duidelijkere streep kunnen zijn ;)

Deel Deze Pagina