Fijn dat jullie voor me kijken! Hihi wat is dat fijn om te lezen.....! heb nu ook de neiging om wéér te gaan testen.. i know heeft nog niet zo veel zin
Ik wil niet al je hoop ontnemen maar ik heb helaas ook al vaker zulke vage testen gehad en bleek niet zwanger. Ik zou ff een paar daagjes wachten en kijken of ie dan dikker is. Dan ben je duiedlijk wel zwanger! Succes!
Over vage testen gesproken, mag ik ook mee doen? Dit is een senstitest zwangerschapstest en op dag 25 mijn NOD.. Wat denken jullie? Ik krijg hem hier niet geplaatst, hij staat in mijn album http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=36927
Is het streepje roze of grijs, Elin? In mijn album zie je ook 2 zw tests staan; eentje was positief, de ander een indrooglijntje :-?... Lijkt erg op elkaar, maar je ziet toch wel duidelijk verschil in kleur. Ik zie wel een streep bij je, maar hij lijkt grijzig... stond ie er binnen de 3 minuten, of pas later?
De streep stond er meteen en is roze van kleur. Ik ga strakjes andere testen halen. Kijken wat die zeggen want van die onzekerheid wordt ik ook niet goed.
Hoi Elin, Je test lijkt veel op die van mij (zie mijn album). Ik hoop t voor je meid! Wanneer ga je weer testen? Groetjes Bibi
Woehoeeeeeeeeee gefeliciteerd! =D> Geniet ervan! Denk dat ik ook maar voor zo'n digitale ga... Verkopen ze die ook los of alleen per 3?
Helaas verkopen ze die alleen per 3 en ben je zo'n 20 euro kwijt. Er zijn echter wel goedkopere testen die je (niet-officieel) als navulling kunt gebruiken, bijvoorbeeld Clearview, dus bewaar je casette!
Hallo, Ik lees al een tijdje mee met jullie, maar heb nog nooit gereageerd. Nu wil ik toch om jullie hulp vragen. Ik ben 1 dag overtijd en heb vandaag een test gedaan. Er is een héél dun lijntje te zien, maar ik vraag me af of dit echt wat betekent. Ik heb wel gelezen dat indrogingslijntjes een andere kleur moeten hebben dan roze. Wat vinden jullie? groetjes, Kersepit ps. ik hoop dat de foto nu wel daadwerkelijk in mijn album staat