Dan is het op dit moment (incl. 2 vriendinnen) vier voor... Pftt, het streepje is erg licht, maar wou het toch even op ZP laten zien. Hoop dat er nog meer dit zien...
@ jollie: allvast voorzichtig gefeliciteerd. Ik zie duidelijk een 2e streepje @ 2meisjes: volgens mij zie ik bij jou ook een 2e streepje hoor!!! Liefs mij
Mijn test van vanmiddag(na 3 uurtjes niet drinken en plassen) 4 dagen voor NOD: Bekijk bijlage 46579 Wat denken jullie?
ok, ok dus ik kan er vanuit gaan dat het raak is.. poeh.. maar voel me wel ongesteld worden.. heel vreemd.. is twee dagen voor de NOD.. Spannend.
ik wil ook van die tests welke kv test zijn eigenlijk gevoeliger.. ik lees nml tegenstrijdige berichten.. BEgint het bij mij al op een obsessie te lijken?
@ nanette, ik lees hier heel vaak dat je die van 2 voor 5 euro moet kopen. Maar toen mn vriend naar de kruidvat ging en vroeg om de gevoeligste test zei dat meisje dat die met het kruidje gevoeliger is. Hij staat alleen niet zo goed bekend omdat ie een indrooglijntje heeft. Maar als je de test afleest binnen de tijd en er op let dat het 2e streepje van het kruisje even breed is als de andere is ie net zo betrouwbaar als andere testen. Hoop dat jij ook gauw een positieve test hebt!!! Liefs mij
Ooitmammavandrie en tweemeisjes, gefeliciteerd hoor, ik zie toch duidelijk twee streepjes. Maar ik snap dat jullie voorzichtig zijn, nog voor de NOD. Heb dat zelf ook nog. Vanmorgen zelf weer getest, nu met kv 2 voor 5. En ja hoor wederom positief, wel licht, maar duidelijk een streepje te zien. Ben nu aan het werk, maar zal vanavond ff proberen een foto te maken. Ziet er trouwens ongeveer het zelfde uit als die van ooitmamavandrie. Wij gaan lekker genieten en toch nog ff afwachten. Vrijdag ga ik weer een test doen in de hoop dat ie wat donkerder wordt.
Ooitmamavan3 en tweemeisjes: ook ik zie duidelijk een lijntje hoor. Een (voorzichtig) gefeliciteerd. Jollie: fijn dat je vanochtend toch weer extra bevestiging hebt gekregen!
hoi meiden. zoals jullie kunnen zien ben ik al een paar dagen overtijd. nu had ik gister een digitale test gedaan van clear blue en deze gaf negatief aan. nu heb ik net een test gedaan van sensitest en nu zie ik een heel licht 2e streepje. het is heel moeilijk te fotograferen. dit is de beste foto. wel in het negatief kleur. heb er een pijltje bij gezet waar ik denk een streepje te zien. wat denken jullie?
hmmzz jen in zie niks .. maar zit niet op (mijn fijne die kun je alle kant opdraaien beeldscherm ) laptop ... zal vanavond nog es kijken x
@jen.. is het een extra sensitive? want ik heb er vorige ronde ook zo licht streepje mee getest maar ik werd gewoon ongi.. bij mij bleef ook de clear blue digitaal negatief en deze bleef maar streepjes geven.. ene keer iets donkerder dan de andere keer. ik zou kruitvat 2 voor 5 euro halen. ik bestel de sensitest extra sensitive nooit meer!
Jen89: sorry, maar ik zie het ook niet. We blijven zweren bij KV 2 voor 5. Misschien kun je die morgenochtend nog eens proberen???