Mooie test hoor, gefeliciteerd. Mijn testen worden steeds duidelijker gelukkig nog niet even donker maar al een heel verschil.
Die is duidelijk hoor gefeliciteerd. Verslavend hoor dit topic. Ik hoop dat ik snel ook een test neer kan knallen hihi. Voor de zwangeren, gefeliciteerd & Geniet ervan!
Dank jullie wel, ik moet zelf nog heel erg wennen aan het idee. Mijn man was er ook helemaal stil van, hihi. Maar ik denk dat ik nu wel een banner durf te plaatsen. De test was overduidelijk. Vandaag even naar de huisarts om me eerst in te schrijven, want we zijn hier net komen wonen.
Ik ook! Proficiat aan al de zwangere dames hier! Dit is eigenlijk wel een feel good topic. Ik schrik er wel best van hoeveel dames wel eens zeggen dat ze nu bang zijn omdat ze een miskraam hebben gehad al dan niet recent. Toch meer "ervaring"genootjes dan ik dacht. Niet dat ik daar blij om ben.
@ lolieken: volgens mij zitten op het forum meer dames met een verleden en geeft dit dus niet een representatief beeld weer. Ik denk dat vrouwen die niet zo makkelijk zwanger raken of al een miskraam hebben gehad, lotgenoten zoeken en daarom sneller op zo'n forum terecht komen. Maar inderdaad, het zijn er niet weinig. Ik heb laatst gelezen dat 25 procent van de vrouwen wel eens een miskraam meemaakt.
Dank jullie wel meiden! @ Miskraam: Als je dat eenmaal hebt meegemaakt, dan ben je nooit meer onbezorgd zwanger. Maar ik ga nu vooruit kijken naar de eerste echo, want als het goed is, krijg ik die al lekker vroeg!
Ilona jij ook gefeliciteerd!! Onwerkelijk he? Maar begin er nu wel steeds meer aan te wennen. Ik kan me voorstellen dat je nu niet onbezorgd zwanger kunt zijn, maar probeer ervan te genieten!
Ja idd, had eigenlijks gisteren mijn eisprong moeten hebben, en was gisteren ook beiden even donker. Hebben jullie ook ervaring met ovulatietesten van babyboom? Ik vindt ze wat licht met alle twee de streepjes
ik werk niet met ovulatie testen , maar we zitten zowiezo helemaal in de mmm dus niet nodig Veel succes!
Hey, Dank je wel, ik zit sinds febr in de MMM vanwege een mogelijke pcos. Maar het werdt mij wel geadviseerd om ovulatietesten te gaan gebruiken, om zo de kans te vergroten. Grts en suc6
@ Ir3n3, gefeliciteerd!!!! Ik ben idd niet onbezorgd, maar laten we maar hopen dat we deze keer wel zwanger mogen blijven. Ik zie dat we even ver zijn, wat grappig!
Voor diegene die gisteren mn test hadden bekeken.. Helaas,vandaag toch ongie geworden.. Balen dus !! Voor alle zwangeren : Gefeliciteerd !!! Geniet er van
Hier ook zie onderschrift maar 40% eindigd alvorens men nog amper weet dat men zwanger is of net voor de nod. Meer dan je zou denken... ik heb 1/3 op een mk en andere handicaps bij een foetus. Ik laat het de "pret" niet bederven ,het is gelukt in't verleden en het zal nog ooit lukken (hoop ik)