te laat! Ik heb net een groot glas icetea ingeschonken. ik heb er inderdaad SERIEUS over nagedacht. LOL
Ik weet niet wat beter is. Direkt weggooien na een half uur ofzo, of bewaren... Na 10 minuten mag je geen waarde meer hechten aan de test. Maar hij kan wel verkleuren... MMMM Morgen weer een testje. Oh en Princess- just in case.. als je op een of andere manier belt en mijn vent antwoord, zeg er dan niks over Hij vertrekt zondag voor twee weken en als we zwanger zijn wil ik dat aan hem vertellen als hij terugkomt.
Oh ja was het alweer vergeten... ha ha zou het zwangerschaps dementie zijn die de kop begint op te steken? lol
is dit de eerste test die je gedaan hebt dwarrel? Bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik ook pas 5 dagen na nod getest
Zien jullie misschien op deze test?? Heb hem in het negatief gezet, hij is van vanmorgen... http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=55981&stc=1&d=1267731063
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar als er een vaag streepje staat, dan zit die wel erg ver naar rechts... Ik duim heel hard voor je dat de volgende test duidelijker is!
Dwarrel dikke proficiat!!! Vlinder volgens mij staat het streepje wat te ver naar de kant. maar het lijkt of er nog eentje staat op de goede plaats. heb je die foto van dichtbij ook gewoon in kleur?