Dan heeft die baby dust toch gewerkt!!! Hier wat voor alle anderen die binnenkort testen Bekijk bijlage 56033 Ik ben nogsteeds niet 100% overtuigd hoor. dat zal ook niet gebeuren totdat ik niet meer naar een test hoef te staren en gewoon een lijntje zie.
Kan iemand deze eens in't negatief zetten of een beoordeling geven? Uit curieuziteit voor iemand die ik ken maar ik heb een ander programma dan vroeger op de pc en ik krijg het niet : Bekijk bijlage 56034
Lynnn, ik zie weer een streep! Ik denk dat ik je voorzichtig ga feliciteren Ik snap dat je nog niet 100% overtuigd zijn hoor, dat zou ik ook niet zijn zonder een dikke vette streep, maarre... het lijkt er wel op hoor! *vangt wat van jouw babydust op*
Dank u danku haha zo'n snelle hulp Zien jullie er een 2e lijntje op? Want dat is men volgende vraag (ffies vergeten)
Ik vind het wel heel eng hoor lila! Maar hier ook een hele emmer vol baby dust voor jou! Bekijk bijlage 56040
ik zie na veel kantelen en inzoomen wel iets maar moet er wel wat moeite voor doen over paar dagen mssn nog es een test ertegen aan laten gooien
Ha ha, ja en ik ben niet op kop in de vuilbak gegaan... Ik heb gewoon weer een nieuwe test gedaan! LOL Ik had die test vanochted al opengemaakt om te vergelijken met die wie ik gedaan had. Om te zien of er niet iets voorgedrukt stond ofzo, en dat was dus niet het geval