princess- Misschien gaat dat niet lukken omdat Dave dan misschien thuis is. Ik wil echt proberen vol te houden en het niet te doen en zal het misschien dan toch zondag pas doen. Ik realiseerde me ook net dat ik bang ben dat de urine niet genoeg geconcentreerd is en dat de test dan echt wit WIT blijft. Ahhhh ik word gek.
whaha, ik ben benieuwd of je het vol kan houden tot zondag, maar morgen kan je natuurlijk niet testen als hij thuis is
Ik weet het. Ik ben gewoon excuses aan het zoeken om maar te kunnen/ mogen testen. Ik ben heeel erg onzeker.
Hoi meis, als de streepjes zo vaag zijn, dan is mijn ervaring dat je er wel onzeker door wordt.. Ik had de eerste dagen ook zoiets van: Is het nu wel of niet raak. Wat bij mij wel hielp is om de testen tegen het licht in te bekijken en als je dan nog steeds het streepje duidelijk ziet, dan is de kans groot dat het raak is. Bij mij zijn ze nu, 12 dagen na mijn eisprong gelukkig een stuk duidelijker en gisteren had ik een positieve digitale test. Succes meis! Ik hoop dat de streepjes duidelijker zullen worden!
Nou... ik heb er toch maar een dollar tree test tegenaa gegooit... Ik zal jullie het resultaat over een paar minuten laten zien.
Ja, ik zeg ook raak! Maar toch voor de zekerheid over 2 of 3 daagjes nog eens testen met ochtend urine!
Waarom kan ik nou niet gewoon lekker met iets anders bezig zijn? GRRRR! Ik wil een streepje dat duidelijk is. Nu ook weer dacht ik eerst dat het niks was en 5 minuten later staat er vaag iets. Ik ben zo bang dat het indroog lijntjes zijn. Ik ben zo onzeker...