jah morgen me eerste test er tegen aan gooien en is het dan raak dan smiddag een cb kopen en die maandag doen. morgen 3dagen overtijd
@ Lynnami, je bent eigenlijk ook best wel veeeel te vroeg met testen, maar ik begrijp je goed, ik heb het zelf ook gedaan. Hoe graag je ook wilt dat de streep donkerder wordt, HCG verdubbelt om de 2 dagen, dus ik zou toch adviseren om morgen niet te testen en het uit te stellen tot zondag. Je wordt misschien anders morgen toch weer onzeker omdat het streepje nog net zo vaag is.. Succes meis! Snip, ik ben benieuwd Ik duim heeeeel hard voor je meid! Weet je al hoe laat je morgen gaat testen?
waarom vraagd iedereen dat ?! ik test altijd sóchtends en tijd weet ik niet. hangt er vanaf om hoelaat ik wakker ben!en of het dan nog nodig is!
Ja streep is streep zeg ik ook altijd. Tot nu... Ik ben zo bang dat het een indroog lijntje is. Ja op alle testen die ik nu heb gedaan staat zo'n vaag streepje... Ik heb een tijdsmachine nodig die me naar a.s. woensdag transporteert!
Ik vind hem duidelijk hoor Lynnami, dus ik ga je alvast voorzichtig feliciteren! Enne snip, ik ben gewoon nieuwsgierig hihi, je bent 3 dagen overtijd, dus de kans is wel groot dat het gelukt is, ik hoop het!
Ben je al 3 dagen over tijd joh Snip? Het eerste wat ik dan ga doen als ik opsta morgen is kijken of jij al een foto hebt geplaatst! DUIMEN DRAAIEN!!!
jah weet ik iloon alleen hoop ik niet dta het zelfde is als vorige keer. LYn jah 3dagen overtijd. was woensdag 14dagen geleden dta ik de punctie heb gehad
maar van mijn ziekenhuis(verschild per ziekenhuis) mocht ik pas 14dagen na tp testen dus vandaar pas morgen testen