3 dagen voor ze ongesteld zou moeten worden maar het is niet erg. ze stopt nu met testen ze ziet wel wat komt
Dames ik heb jullie hulp nu zelf keihard nodig. Ok verklaar me voor gek of anders ik ben naar de gynècoloog geweest 26 februari en hij kon duidelijk zien dat mijn eisprong die avond of morgenvroeg 27 februari ging komen (zie ovutesten in album). Maandag had ik enorme bandenpijnen... Ik heb ook dinsdag een soort innestelingsbloeding gehad bij afvegen. (wat ik denk) Zie hier de foto (ik denk dat er ooit dames waren die ook zo'n testen hadden)en ter verduidelijking....DIT kwam binnen een HALVE MINUUT op het testvenster : Bekijk bijlage 56354
De roze lijn van de testlijn is in't begin dat hij zou komen oplichtend het felste en dan is de rest ook oplichtend maar niet roze zoals in't begin. Was hier niet nog zo iemand die dit ooit voor heeft gehad??? Mensenlief sta te schaken ok is het vals ,(kan niet want was binnen de halve minuut)maar ik zou op 7 à 8 DPO zitten?? Ok ik weet dat het kan misgaan (zie banner heb 4*).
@Lilalien....dat kan wel hoor.Heb weleens 5 dagen voor NOD al positief getest.Alleen is de kans dat het nog mis gaat als je voor NOD test redelijk groot nog. Ziet er verder niemand wat op mijn testje trouwens? Ik weet dat ie vaag is....
Suzanne68, heb je ook een test van alleen de test van deze keer? Ik denk een lichte 2e streep te zien, maar die duidelijke test kan ook gezichts bedrog geven, vandaar.