ik heb ook een test gedaan . maar ik keek na 15 minuten en toen dacht ik dat hij wit was maar toen ik hem in het licht hield. zag ik een begin van een pennestreepje roze dus wie weet maar ik ga me er niet blind op staren
Anders ben ik ook gek, maar ik zie hem ook! Op de eerste foto waar twee testen opstaan zie ik het trouwens niet, maar dat komt omdat de knaltest ernaast afleid. Spannend Suzanne en ik duim voor een plakkertje!
Zie, net wat Trees zegt over die duidelijke test Suzanne (net nog even naar de keuken met laptop gelopen, maar zie m toch echt) Hoop idd voor een plakkertje voor je, duim duim.
Peetje showen met die test Klopt heb nog eentje getrokken in zonlicht daarnet (had net bezoek van ouders snel alles weggemoffeld haha) Bekijk bijlage 56368
Lilalien en Suzanne; ik zie bij beide testen 2 streepjes! Beetje vaag, maar streep is streep! Lovepeet; ik hoop het zo voor je!
Nou als Trees hem ziet...en die is expert dan staat ie er gewoon heb ik net besloten ik hoop zelf ook dat het een plakkertje is.Ben sinds de laatste mk 10 kilo lichter en aan de aspirine....dus wie weet.
Ff vraagje lynn ,hoe en vanwaar haal je die leuke bewegende avatars? En voornamelijk hoe zet je ze hier op onze site (bij je gebruikersinstellingen? Ik ga morgenvroeg een test doen ,moment der waarheid zeg maar
Ik heb vanochtend niet getest... ik ben zo bang! En ja die bewegende figuurtjes zet je net als andere plaatjes/ banner/ avatars via gebruikersinstellingen in je profiel. Het zijn .gif afbeeldingen. Heeeeel misschien dat ik vanmiddag alsnog een testje er tegenaan gooi als ik nu niet meer drink en het 5 uur kan volhouden. We moeten zo eerst boodschappen doen. Mijn schatje weet nogsteeds van niks en ik ben trots op mezelf dat ik er ook niks over zeg. Hoe vaak ik al op mijn tonge heb moeten bijten nu... hi hi
Trees 'voor al uw streepjestuurderij' Hoeveel aspirine gebruik je? Wat knap dat je zoveel bent afgevallen! Wordt ook weleens tijd dat er eentje blijft plakken. Voor de zekerheid gooi ik nog wat blij plakspul jouw kant op
Lila, lovepeet en lydia- 2 weken! Mijn man vertrekt morgen voor twee weken naar een training voor zijn werk.
En weet je wat het beste is? Hij zit momenteel naast me! Maar hij kan geen Nederlands. Daarom heb ik dus de banner toch even verwijderd want anders ZIET hij het.