Nou meid, ik kan je zeggen dat het volkomen normaal is dat de streepjes nog zo licht zijn hoor! Bij mij worden ze iedere keer weer wat donkerder! IK zit nu 6 maanden na de mk en ben ontzettend blij, maar ik hoop wel dat het nu goed mag blijven gaan! Ik ga ook keihard voor jou duimen! Ik had trouwens de eerste keer dat ik teste 's avonds nog een keer een kruidvat test gedaan en die kreeg ik al gelijk duidelijker op de foto, misschien een tipje?
Goeiemorgen allemaal! Het is hier nog nacht (4:14) maar ben wakker omdat mijn zoontje niet wil slapen. Hij is de hele nacht al aan het spoken. Geen rust voor deze mama dus... Ik ga proberen mijn pas zo lang mogelijk op te houden in de hoop dat dat effect heeft op de test. Als de volgende test ook spierwit is weet ik genoeg en wacht mijn ongesteldheid braaf af. Tot over een aantal uurtjes dus
suzanne , ik duim ook voor je hoor .. maar indd ff wachten met n digitale en dan staat daar geheid ook zwanger 1-2 op lynnami , ff om te reageren op jouw verhaaltje , snap het ook wel hoor dat je wilt wachten op zekerheid en duidelijkheid voor je mannetje maar het stil 'kunnen' houden vind ik al heel knap ( maar scheelt natuurlijk wel dattie weg is ) en wat raar dat de test in de avond zo wit bleef :S ! denk dat je plas genoeg had van al die testen hihi ! komt goed meis.. gewoon ( haha hoor mij.. zo gewoon is da nii ) ff wachten tot je NOD .. is heel moeilijk maar nu maak je jezelf ook gek.. ! xxx !
hier de testjes van vandaag als iemand wat zou zien of niet mag je eerlijk zeggen : Bekijk bijlage 56515
Nou dames, ik ga mezelf en jullie niet langer voor de gek houden. De test zou nu al wel wat donkerder moeten zijn en ik kan niks ontdekken... Het zal dan wel misgegaan zijn na de innesteling Nog een reden waarom ik blij ben dat ik niks tegen mijn man heb gezegd Hij had alleen maar gelijk gekregen nu. Op naar de volgende maand!
Ik zie niks... Ja misschien de voorgedrukte streep waar de kleurstof zou moeten komen, maar anders niks. Bekijk bijlage 56543
Nee ik geloof er al niet meer in Lydia Het mocht niet zo zijn... Nieuwe ronde nieuwe kansen. Nu moet ik eerst mijn wonderkindje uit bed halen en ontbijt geven. We zijn gelukkig al gezegend met een klein wondertje.
ja hé .. ! vond ik ookal ach ja iedereen komt a.s week volop weer hun testen showen ( hoop ik ) vind het altijd zo leuk om te volgen dit topic ! ben benieuwd wat er morgen weer gezegt word bij je .. want je heb nu weer n test gedaan ?! stomme lichamen af en toe ook ..
hihi ik vindt het ook altijd leuk om op anderemans testen te neuzen! ik heb een test gedaan ben aantal dagen verder en nog geen duiveltjes:S dus dacht test even maar ik zie geen 2e hoor ander had het allang donkerder moeten wezen