ja en ben er blij mee ook Oooo wat klinkt dat fout wij zijn echt vaste begluurders hier van de zwangerschap testen haha
haha gimena ik ben ook heel blij hoor dak na 56 dagen eindelijk! ongi was ( ahha maar kan dan ook moeilijk zwanger zijn van de lucht )
morgen ff langs kruidvat dus voor een digitale...laat jullie weten wat t is geworden ! bedankt in ieder geval voor de leuke reacties!
Hi hi Lovepeet Ik snap helemaal wat je bedoeld, ik had dat ook een paar dagen geleden. En hou ons niet te lang in spanning met de uitslag he!?
Ik heb net weer 20 ovulatie testen en 5 zw testen besteld. Hoezo test freak?! HA HA Ik bestel trouwens geen wondfo meer hoor want ik heb al op verschillende websites niet zulke positieve dingen gelezen over hun testen. Zo zouden de ovu testen positief aangeven terwijl hij eigenlijk nog niet positief zou moeten zijn, en de zw testen geven pas heel laat heeel vaag positief in geval van een zwangerschap. Ik heb nu dus weer via Ebay de "early pregnancy test" ovu en zw testen besteld. Voor de liefhebbers onder ons zal ik de link plaatsen naar hun winkel op Ebay. Ze verzenden ook naar Europa eBay Store - Early Pregnancy Tests: Auctions, Fertility Corner, Pregnancy Tests
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=57133&stc=1&d=1268115884 hier mijn testje van gistermorgen.....