Blijft vaag he... ik ga morgen gewoon testen meiden. De pot op met alles. Die vijf euro kunnen er dan ook nog lekker door... 2,5 dan toch. Testfabrieken worden rijk van me.
Ken ik oh zo goed. Maar werkt het bij jullie dan ook zo verslavend? Zoals nu ook. Test ik hééél erg licht. Je kan dan beter even wachten maar nee hoor dezelfde dag nog een testje, de ochtend daarna en zo tot ik overtuigd ben dat ik wel of niet zwanger ben. Zoals ik al zei ik probeer het te relativeren want ik voelde me de laatste tijd behoorlijk beroerd dat wil ik niet meer.
Ik heb net een bloedtest laten doen en mijn hcg was 8... Niet super, maar wel beter dan <2 (niet zwanger) Mijn progesteron was 58... Perfect dus! Volgende week vrijdag naar de gyn voor echo. Volgens mij heb ik gewoon 2 keer een eisprong gehad en heeft de eerste zich niet goed ingenesteld. Vanaf nu geld dus "geen bloed geeft moed"
ik ben zo moe, heb een vaag gevoel in mijn buik, ik heb honger maar ook weer niet.. en mijn linker (.) .. steekjes ... pfff
goedemorgen dames, ik geloof het nog niet helemaal dus hier ben ik weer met een nieuwe foto sorry! 08/03 avondurine 10/03 ochtendurine zou het tweede streepje nu niet donkerder moeten zijn? vanmiddag toch maar even een digitale kopen denk ik . fijne dag vandaag!
hoi esthur , je bent gewoon hartstikke zwanger hoor...ik moet eerlijk zeggen dat mijn test met ochtend urine lichter was dan de dag later met middag urine (al heb ik dat bij me andere zwangerschappen ook altijd zo gehad) ....mijn ochtend urine bevatte waarschijnlijk toch nog iets te veel afvalstoffen dan de urine na 3 koppen koffie op een middag hahah meiden bedankt nog voor jullie felicitaties...hopen dat dit 3de wonder wil blijven plaken hiih en dat iedereen maar snel zon mooie test in handen heeft
Estur, Ik heb 1ste maal getest 's avonds en 2de maal met ochtendurine en beide keren was het teststreepje hetzelfde. Gyn. zei mdat ik waarschijnlijk net 4 weken ben en dan is het hcg hormoon nog laag, misschien bij jou ook wel zo. Morgen moet ik van haar weer testen. Mocht de test negatief zijn en volgende week nog nod, dan krijg ik een inw echo.
lovepeet, Ik voel me ook zowat hetzelfde, ook het gevoel dat elk moment ongesteld kan worden met die steekjes en krampen Gyn zegt je bent nooit zwanger geweest dus je weet niet hoe je je moet voelen
Dames ik ging testen volgens de testmarathon en heb dit ook vanmorgen gedaan met kruidvat 2 voor 5 en dit is het resultaat (had graag jullie hulp gehad of er daadwerkelijk iets te zien valt). Ik 'denk' wat te zien maar zeeeeeeeeeeer lichtjes :
Lilalien.. ik zie m ook.. wel heeeel licht.. zo zag mijn test er op 2 dgn voor NOD uit.. dag later was ie al duidelijker...hier op de foto zag men toen nog niks.. (2 dgn voor NOD).. ook ik zag mijn eigen streepje op de foto niet terug.. maar in het echt zijn ze altijd duidleijker...goede hoop dus..
Goh ichtus hoop het echt zo want ik heb echt steken vanondere en ben zuurder beneden we merkten dat beiden op.
eerlijk gezegd zie ik niets, hoe ik mijn scherm ook houd. Heb je al eerder getest Lilalien of is dit de eerste? Lynnami hcg van 8 is niet echt veel he. Hoop dat het goed gaat. En ik maar hopen dat die bij mij onder de 1 komt. Zodat we weer van start kunnen gaan. xxx joyce
Bij Lollieken zie ik vaag wel iets, maar hoeveel dagen ben je al aan het testen en op hoeveel dagen voor of na nod zit je. Ik hoop dat het goed gaat. Hoe was de test vanmorgen? xxx joyce
Sorry, maar ik zie ook niets, beeld schuin/op zijn kop gehouden, maar alleen die 1e streep. Misschien in het echt duidelijker hoor, duimen dattie donkerder wordt
Niet erg bikkel je moet eerlijk zijn e , hier de test zonder huls en dan ga ik strijken : Bekijk bijlage 57438