je hoeft geen positieve ovutest te hebben he meid. niet ale ovutesten doen dit bij een zwangerschap. succes!
Na heel lang op internet te hebben gezocht had ik dat idd ook gevonden, maar het heeft me toch even flink de schrik aangejaagd hoor!
Heeft iemand nog een foto van een matcare cassete test die positief is? Dan kan ik hem even naast die van mijn vriendin leggen om te bevestigen dat het streepje niet op de goede plek zit... Sa2008, ik zie geen album?
Ik zie niks, Heb je hem niet in kleur? Ik ga nu eerst even douchen. Straks naar een babyshower van iemand die ik ken.
Zet hem gerust even in kleur Sa2008! Lynn veel plezier op je babyshower! Kun je ook gaan doen ,wanneer doen ze zoiets precies? Kom ff schowen om het verschil te laten zien, deze is van gisterenavond : Bekijk bijlage 58686
Ik zie duidelijk verschil hoor! @lynnami veel plezier bij de babyshowe @sa2008 ik zie niet echt wat miss is het beter te zien met kleur?
Dank u meiden! Sa2008 is het nog gelukt met je testje? Anders 2 daagjes afwachten ,ook al is dat er moeilijk? Groetjes!
Tussen 32 en 36 weken normaal. De mijne van Ryker was toen ik 34 weken was. Deze waar ik nu van terugkom is voor een meid die pas 20 weken is, maar over een maand verhuisd ze naar England en dan gaat dat moeilijk om een babyshower te doen he... Plus dat ze over 2 weken van het verhuisbedrijf komen om alles in te pakken en verschepen. Je testen worden mooi donker lila!
vrees dat het niets is hier er staat nog altijd een lijntje maar of die nu duidelijker is denk het niet. bij mijn meiden had ik ook maar een super licht lijntje 3 dagen voor nod maar toch. heb wel pijn aan mijn borsten dat doorgaat tot aan mijn oksels en ongikrampjes, moe en slecht slapen. en niet mijn typische ongiklachten zoals veel willen snoepen vlak voor nod enzo.