wendy2010 duidelijk positief hoor meid! Over een paar dagen zal die donkerder zijn. Ik had ook licht bloedverlies bij beide zwangerschappen.
Ik had jullie vorige week hier een test laten zien van een vriendin van mij die eerst posi teste met die van tp van 7,50. Toen getest met die van kv 2 voor 5 euro. En die was negatief dacht ik toen. Nu heeft ze net weer getest en als we in het licht kijken zie je een licht lijntje, Dus bij deze een foto..... Ik krijg m niet duidelijk
Sorry ik zie geen streepje, zou over een paar dagen nog een test doen en kijken of hij dan duidelijker wordt.
ik twijfelde ook hoor. leek wel wat te zien maar ik zei al tegen die vriendin ik zet m hier wel even op.
Is dit er wel een van de kv? Ziet er anders uit .. Misschien nieuwe verpakking? Marre ik vind t alsnog heel moeilijk om te zien, kan je m niet iets dichterbij nemen? durf nu niet te zeggen of ik wel of niet een lijntje zie eerlijk gezegd.
ik zie niets maar moet ook eerlijk bekennen dat ik niet snap waarom er iets blauws te zien is in het venstertje waar je je urine moet druppelen.. dat heb ik nog nooit eerder gezien bij die van de KV die ik heb gebruikt......
nee ik heb gister wel getest zelf maar helaas was niks te zien hahahahahahaha.ik kon me niet meer inhouden. Maar ik heb nog 3 dagen
misschien een digitale test er tegenaan gooien over een dag of 2! dan heb je / vriendin duidelijkheid ...geen streepjes turen meer hihi!