Komt Yaraah aan der oortjes trekken... MEID JE BENT ZWANGER !!!!!!!!! Inneke POSITIEF !!!!!!!! PROFICIAT dames !!!
IK DURF NIET HOPEN! Vandaag precies 14 dagen geleden IUI gehad, dus morgen NOD... ben nog snel een Clearblue gaan halen, die ga ik dan morgenvroeg (4u45) samen met mijn ventje doen voordat hij de vroege gaat werken!!! ZO vreselijk spannend! Dank jullie om mee te kijken dames!
ik denk beide zwanger hoor,te zien aan de testjes!!!!!!!!!!!hup idd gelijk een cb zwanger en niet zwanger halen......dan weet je het zeker,dat getuur naar een streep word je ook gek van!hahaha en je blijft turen(deed ik ook)totdat ik lettelijk zwanger zag staan,toen was het over!
Ziet er goed uit dames! Ik wilde jullie mijn testen van vorig jaar niet onthouden Mn dochter is ondertussen afgelopen november geboren
En een week later zag het er zo uit Vond het eerst altijd al spannend om streepjes te turen, maar nu nog steeds Het lijkt me leuk om dat in de toekomst voor ons 2e kindje te doen. Maar wil toch nog even wachten Liefs
ik zie ook beide testen een e streepje, dus ik zeg voorzichtig gefeliciteerd, @mama van bo ik heb het idee wel iets te zien, maar zeker weten doe ik het niet. XXX Gusam
hee hallo! Hier ik ook met mn testen.. wat denken julie? ik zie echt een licht streepje of ik word gek!! die pen streepjes staan ervoor mn vriend want die kon het niet goed zien hier komen ze; ze zijn wel ontzettend licht!!
Honey ik zie ze hoor, best duidelijk eigenlijk!! Als je over 2 dagen test is hij denk ik al een stuk donkerder!! Liefs
lieverd, ze zijn helemaal niet super licht!! ik zie het nu duidelijker als op mijn tel! ik zou over 2 daagjes nog is testen dan moeten ze duidelijker worden.... xxxx