Gefeliciteerd nu heb je de bevestiging, wat een leuke test zo heb ik ze nog niet gezien. Bij mij stond er zwanger 1-2 wat grappig dat het ook zo kan, nouja in elk geval super gefeliciteerd
@Ineke twijfelde al niet aan je eerste test meid...gefeliciteerd meid!!! @Honey positief hoor!! Gefeliciteerd!!!!
aah wat balen meid! maar niet de moed opgeven aangezien je gisteren toch een heele duidelijke test had kon het heel goed zijn je een innestelings bloeding heb....
Hey yaraah, nou hier snap ik echt helemaal niks van.. Kan me voorstellen dat je flink in de war raakt ervan.. verdorie meid.. Dikke knuf!
Pffff... zit hier te shaken!!! Zien jullie ook wat ik zien??? Ik heb zaterdag pas mijn nod, maar kon het weer niet laten om eerder te testen... Bekijk bijlage 59050
Duidelijk! Al is testen voor NOD niet heel handig..er kan nog zoveel mis gaan. Ik wil je hoop niet de grond inboren maar een op de zoveel bevruchtigingen gaat nog fout voor de NOD, zodat je (als je niet hebt getest voor NOD) gewoon denkt ongesteld te zijn.. Daarom bestaat de NOD politie, om teleurstellingen te voorkomen. Maar..ik hoop natuurlijk dat het bij jou gewoon hartstikke goed blijft gaan de komende 37 weken!