Hihihi! Dank jullie! Wat ben ik blij!!!! Paloe, ik weet het, je hebt gelijk en ik ga echt proberen nuchter te blijven en met beide benen op de grond te staan. Al denk ik dat ik nu komende dagen elke dag ga testen, heb er nog zoveel liggen De test is in het echt nog beter zichtbaar en ik kan toch een andere cyclus hebben deze keer? Zit nu op 25 dagen..
@Ragazza...jeeh gefeliciteerd meid!!! @Mamavanbo ik zie het ook hoor!!! Maar effe tussendoor, mischien eens het stukje van alleen de streepjes uitknippen zie we m beter... @Yaraah maar even afwachten meid....
@Ragazza: Dikke proficiat! @mamavanbo: ook al is hij van ver genomen, die streep zie ik nog steeds hoor....... @Yaraah: Oeps, dat was/is schrikken. Zet het door of alleen een veeg bloed?
hey meiden, heb net nog es ff naar mijn test gekeken en zie toch wel een streepje hoor en ziet er zo uit als dat van mamavanbo, maar ja bloed ook wel nog steeds...
Ik zeg: zwanger!!!!Gefeliciteerd!!! Hoeveel dagen voor je nod is dit, of is het nu je nod? gefeliciteerd hoor! Liefs
Ik dacht dat ik het alleen zag... maar m'n ogen werken nog een beetje dus? Ben nog een beetje bibberig hihihi
@mamsy: Ik zeg ook GEFELICITEERD!!!! Ook ik zit de hele ochtend al in een roes ! Net nog even snel een cb test gehaald (ik dacht dat deze meer HCG nodig had dan die van het KV?) En overduidelijk: Bekijk bijlage 59081