Ohhh geweldige test ragazza! Die ga ik ook ff halen denk ik Maar deze heb je gewoon met middagurine gedaan? Mijn test was best wel licht dus ik denk dat ik nog niet genoeg hcg heb voor die test.
Ja heb ik gewoon met middagurine gedaan ! Voel me wel een beetje gemeen... had met manlief afgesproken pas zaterdag te testen... maar kon het gewoon niet laten... Heb net een boekje gekocht met "ik word papa" en daar de testen opgeplakt en ga hem dat vanmiddag bij thuiskomst geven. Hij loopt al de hele maand te roepen dat we zwanger zijn !
Oh geweldig! Maar leuke verrassing voor hem toch! Ik heb gelijk gebeld met mijn man, hij wist ook niet dat ik ging testen. Eerder al getest voor nod, maar die was spierwit.
mamavanbo! ik zeg harstikke zwanger! zat even naar je test te turen, en vroeg vriendlief of hij iets zag! En hij zag inderdaad ook een streep! dus gefeliciteerd meissie!!
mamavanbo als ik op de foto klik zie ik volgens mij echt ook een tweede streepje.. jippie eindelijk want de dagen daarvoor zag ik m niet hoor hahaha! over 2 dagen zou ie weer een stukkir duidelijker moeten zijn, spannend meid!
@Mamsey ! Van harte gefeliciteerd !!!! Maaruh, volgens mij kloppen de dagen op de banner niet Als je 4+1 weken zwanger bent moet je nog 251 dagen en niet 183 Ik moet er namelijk nog 155 en ben bijna 14 weken verder dan jij
heerlijk om dan een dikke 2e streep te zien toch! ga er lekker van genieten meid!! heb je veel kwaaltjes?
Dank je hoe is het nu met u ,pb me anders even ,heb nog niet tijd gehad om op de andere fora te zitten ,men stoofkarbonade staat ondertussen op en voel me duizelig en misselijk daarom de stoel en laptop erbij