Dank je wel voor het kijken, die lijntjes zie ik ook, maar na 7 miskramen en 1 gezond zoontje in 9 jaar, zal ik me maar niet gaan verheugen dat deze goed gaat, had volgens mij allang donkerder moeten zijn, maar ja we wachten maar weer af. Zit weer eens niets anders op
De laatste test is zeker duidelijker Dreamer. Ik teste bij mijn zwangerschappen zelfs in het begin negatief, ik was toen al overtijd. Pas een week later kwam er een positieve test. En die zag er uit als jouw laatste test. van harte gefeliciteerd!
Pfffffffff nu ben ik druk bezig mezelf een schop onder mijn kont aan het geven om met beide benen op de grond te blijven schoppen jullie me weer op die wolk Ik heb deze testen al zo vaak gedaan en nog nooit een lijntje er op gehad, dus nu was ik zo verbaasd, maar hoopte dat ze 2 dagen erna eraf zouden knallen, naja morgen of overmorgen misschien een mens mag blijven dromen toch
Dat is een goede vraag, normaal door tempen wist ik dat altijd precies, maar we hebben dat maar opgegeven. Maar uitgaande van vruchtbaar slijm zou vandaag of gisteren mijn nod zijn. Vandaar dat ik mijn lijntjes maar vaag vind als ik hier zo kijk zijn ze dan al knalpositief
Ja,ik zit nu inde kritieke week....bij al mijn mken ging ik nu al bruin verliezen.Dus als ik deze week zonder bruin doorkom,durf ik al iets harder te hopen.Dankje voor de felicitatie!
je kan toch echt wel een versterking van de kleuring zien, heb je vroeg getest? Als er bij de eerste nog bijna geen HCG is, is het na 2 a 3 dagen wel verdubbeld, maar dan is het natuurlijk ook nog niet zo erg veel streep is streep!
Dank jullie wel voor de reacties, we blijven maar afwachten en hopen dan maar he. Paloe je hebt gelijk als het een beetje is met een beetje meer dan kan het ook nog niet zo'n verschil maken he. Ik hou jullie op de hoogte