Hoi, Hier mijn testje van vanochtend op 12dpo.Heb meteen erna een CB digi gedaan en die zei zwanger.Ben zo super blij !!!
Hallo damens! Willen jullie met me mee kijken want kan t eigenlijk nog niet geloven..... Het lukt me helaas niet om scherpere foto's te maken! Wat denken jullie?
Die zijn zeker positief !! Ik zou zeggen doe een digi want mijn test was lichter dan die van jouw en met dezelfde urine zei mijn digi zwanger.Kan het trouwens ook nog niet geloven....zal nog wel duren voordat ik dat zal doen. Gefeliciteerd !!
Ohhh vind t toch wel heel spannend allemaal! ons mannetje is ook nog erg jong 6 maandjes pas... Vind het heel erg leuk maar kan het nog niet echt geloven en vind het ook wel eng! hihi Maar ga er van genieten! Thx meiden!
ohh ja ga straks ook nog even een digitalen kopen en dan die waar de weken ook op staan, kijken hoe lang ik precies ben zal rond de 4 weken zijn denk....
@ Nessy: Die is mooi duidelijk voor 2 dagen voor nod!!! Gefeliciteerd! @ ccwomen: Die is ook mooi duidelijk! Gefeliciteerd! Leuk ook om te lezen dat er meer zijn die er snel 1 bij willen Liefs mij
Nessy en ccwomen : gefeliciteerd !! hihi ccwomen , zo onduidelijke foto en nog kei positief duidelijk !! hartstikke goedd !
NEt een digitale test gedaan die nieuwe dat je ziet hoe lang je zwanger bent... en ja hoor binnen no time zwanger en ben dus 3 tot 4 weken zwanger! Beddankt allemaal voor de felicitaties! Vind t wel heel erg eng hoor! haha En t was niet echt gepland maar zeker wel welkom!!!
daar ben ik weer! ik heb mij even stilgehouden hier Eerst zelf wat meer duidelijkheid en tadaa die heb ik! (in het echt is het nog veel duidelijker, maar met mijn mobieltje krijg ik het er niet duidelijker op) Was dat streepje wat ik in de verte zag toch echt (pagina 16) ik dacht al dat ik gek was In mijn album staan er nog 3.. voor wie echt meer wil weten. yesssss Nu de gyn maandag bellen, in verband met de 2 miskramen vorig jaar wil hij graag dat ik in de eerste week gelijk kom om te kijken of het wel goed zit.. Dus de echtye spanning begint nu voor ons
Gefeliciteerd voor de positief testers! pfffff ik wil ook zekerheid! mijn streepje van mn eerste testen was nog lichter en wil zo graag een nieuwe test doen met een duidelijker resultaat... kan haast nie wachten! maar ben ook wel heel bang dat ik dan alsnog negatief test.... :S help!
als je hier goed kijkt zie je een (+) indrooglijntje. helaas (weet niet eens of het goed te zien is) clear bleu plus http://www.mijnalbum.nl/Foto-UYHGQSX4.jpg