ja ik dacht dat deze wel iets beter was ja o als ik nu weer opnieuw moet doen moet ik mn telefoon weer aansluiten pff we wachte maar tot maandag hahaha
nou ik zie m ook hoor!!!! En de streep is roze en beslist bij jou nog veel duidelijker!! Ga hard voor je duimen meid!!
jaaaaaaaaaa echttttt zien jullie hem nuuuu wel op welke test niet liegen heh!! om mij aleen blij te maken hihih o ben zoooo blij dat jullie het zien
aaah dankje wel hoor zo gek had niet gedacht dat jullie hem zouden zien!! eergisteren spierwitte test gisteren en vandaag ok heeeeeeeel licht die van vandaag ook bijna nie te zien. dus maandag moettttt ie duidelijker zijn duim duim duim
@leyshena, yep ik zie hem ook het beste op de laatste foto. Ik zou inderdaad een dagje (proberen) over te slaan. Dan zal die vast duidelijker zijn. Succes!!
ja maandag weer heb tog niks in huis nu des te beter anders zou ik de hele tijd testen hihh maar deze dag is al voorbij dus nog heeel ffe nog nanny wat heb je een lange cyclus kom het door de miskramen wat erg voorje dikke knuffel
hoi meiden, zouden jullie ook even kunnen kijken naar mijn test heb ik net gedaan ga van de week nog een keer testen met die van kruidvat maar wil graag jullie mening horen. groetjes en liefs joyce
hier in het negatief het is trouwens een test van de c1000 healthyfarm met paarse dop groetjes en liefs joyce