ja ik ga maandag nog een keer testen. maar al mijn testen zijn zo. mijn eerste testen zijn niet zo heel goed te zien maar deze ziet er wel iets duidelijker uit. groetjes
weet niet of het gelukt is... maar willen jullie ff meekijken? de bovenste is een zwangerschapstest.. en de onderste is een ovulatie test.. ik zie bij de zwangerschapstest een heel licht 2e streepje terhoogte van het 2e streepje van de ovu test (volgen jullie me nog??)
ohhh echt.. jij ziet henm ook??? gelukkig! zal je ff mn verhaal uit leggen .. was 5 dagen overtijd... toen ik bruinverlies (heel weinig) begon te verliezen... daarna 1 dag gewone ongi gehad maar wel veel minder.. en daarna stopte het opeens weer... en vanochtend dus getest met sensitest... en kreeg dit streepje.. maar daarna heb ik er nog een gedaan van testjezelf.. en daar kon ik geen streepje op ontdekken dus vandaar dat iknog twijfel...
dan heb je misschien wel een innestelingsbloeding gehad. en dan kan het zijn dat die andere test nog niet positief is. test binnen 2 dagen nog eens zou ik zeggen. succes!
zoo daar ben ik weer ( was 8 dagen in Egypte ) en weer helemaal klaar om al jullie streepjes te bewonderen / te turen !! x lydia !