@ Be Happy: ik zie eigenlijk nooit streepjes op vage testen (zelfs bij mezelf had ik hem hier geplaatst omdat ik iets had van die zal wel nega zijn maar mn vriend zei er staat wel een heel licht streepje hoor) maar bij jou zie ik hem toch echt wel! Ik zou als ik jou was als je nog een test hebt even met ochtendurine testen. Liefs mij
oo heb ik weer ik moest vandaag 4e testje doen maar mn auto start niet! dus nu kan ik niet naar de kv toe.. heb mn ochtendurine bewaard ik ga zo weer ff kijken bij de auto word er niet goed van!! lijkt wel oft zo moet gebeuren joh
vriendlief wilde graag dat ik nog eens test deed hij wilde het lijntje nog wat duidelijker zien deze is van vrijdag
mamavanbo die is duidenlijk gefeliciteerd ik ga morgen een testje van kv 2v5 doen hopenlijk is daar dan net zo een mooie streep te zien als bij jou @leyshana hoop dat je auto het gaat doen en je snel naar kv toe kan gaan en dan ook een mooie posi test mag hebben groetjes en liefs joyce
Oja, 't is een test van de Etos. In het rondje staat de controlestreep. Als er in het vierkantje een streep staat, is de test positief...
Ik heb mn ha gebeld en uitgelegd van de lichte testen mocht gelijk bloed prikken en morgen de uitslag en moest ook urine inleveren.. Ik wil ook wel een ander testje doen maar weet niet of dat wel zo goed is als de kv