dankje wel meiden heb veel aan jullie steun gehad echt waar mrgen uitslag bloedtest nog ik zet de foto er straks op moet nu ff mn nagel laten maken die is afgebroken! tot strakss xx
ja mama van bo die is zeker duidelijker !! happy hippo zie m ook goed hoor ! gefeli ! leshena en daan gefeliciteerdd !!!
Ik ben nu 3 dagen overtijd. Ik ben normaal heel regelmatig precies 28 dagen, 1x voorgekomen 29 dagen. Nu ben ik dus overtijd en snap er niks van. Heb vanochtend een test gedaan, maar het lijntje was echt HEEL erg dun. Ik moest hem echt in het licht houden om hem te zien. Zien jullie wat?? Alvast bedankt je reactie!
@Esmaralda, Ik ben bang dat deze test negatief is! Het "streepje" staat namelijk iets te ver naar rechts. Ook vind ik niet dat de streep de juiste kleur heeft. Hij hoort roze te zijn (licht of donker) en ik vind hem meer grijs/gelig.
esmaralda zie wel iets zou over 2 dagen nog ff een testje doen dan moet ik wel duidelijker zijn dan nu staat idd iets na rechts maar zon test heb ik ook gehad in het maar wel posi kan ook aan de fabriek liggen dat er zon test tussen zit ..succes
Jah dat vond ik dus ook, dus daarom vertrouw ik hem niet. Wel bedankt voor jullie snelle antwoord! Ik ga woensdag opnieuw testen.
Esmaralda Zie wel een vage streep maar erg ver naar rechts.. o zie dat je woensdag opnieuw gaat testen.. Ga voor je duimen!
daaan super mmijn test is iets lichter morgen doe ik er nog 1 en het streepie is nu dunner geworden hopelijk is het niet erg xx
Hopelijk heb ik ook snel weer eens zo'n vage test in handen waar ik goed moet zoeken voor een streepje!! Van harte gefeliciteerd meiden met al jullie vage testen!! Bij mijn eerste kon ik er uren naar blijven kijken! @ warhoofd, sorry maar ik zie op alle drie niks... Zag je zelf wel al wat dan? En zo ja op welke foto?