foto´s plaatsen van (vage en duidelijk) zwangerschapstesten deel 2

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Amle, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

en meid geen foto?:)

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    leyshena, hoezo doet de vk je automatisch aanmelden dan? Wat nou als je niet mee wilt doen aan mvm? Beetje raar van je vk .

3. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België

staat in mijn album, is echt moeilijk te zien heb het met de gsm gemaakt en is echt heel erg vaag

4. Alita

Alita Niet meer actief

is heel moeilijk te zien idd.....heoveel dagen ben je nu al achter elkaar aan het testen meid? Beste kun je altijd een dag erussen laten en een test gebruiken dan kun je vergelijken.
    Kruidvat 2 voor 5 euro vindt ik het beste en het gemakkelijkste om iets te kunnen zien en te beoordelen.
    Je testen moeten duidelijker worden.....anders ben ik bang dat er iets niet goed is...

5. Seth

Seth Niet meer actief

ik zie t niet zo..... maar ik vind die kruizen ook altijd moeilijk zien als ze niet super duidelijk zijn....
    (ligt aan mij dus.... :))

6. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ik heb al 4 dagen na elkaar getest met cb :) en als ik ze onder elkaar leg, dan zie ik wel verschil hoor, maar ik krijg ze gewoon niet deftig op de foto...

ik ga gewoon woensdagochtend een digitale doen, dan staat daar lekker het woord zwanger of niet zwanger... Ik zou die test morgenochtend doen, maar heb nog geen en kan die maar morgenmiddag gaan kopen in kv dus moet dan nog wachten tot woensdagochtend om die te kunnen uitvoeren hé...

7. Alita

Alita Niet meer actief

Het heeft weinig zin om achter elkaar te testen want je hcg verdubbelt pas om de dag, dus je streepjes kunnen eigenlijk niet dag na dag duidelijker worden.
    Daarbij is de cb duur en de kruidvat net zo goed! De cb met indicator heeft meer hcg nodig, dee zou ik pas gaan doen als je een mooie duidelijke test hebt anders staan er nog niet zwanger!
    Zou zonde zijn.....succes met verder testen dan!!!

8. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Voor de mensen die niet weten hoe een negatieve test eruit ziet bij deze , deze is van mij van vanochtend.
    had ik maar zo'n vage test als jullie dames.

9. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Yaraah, cindy heeft idd gelijk.. als je elke dag test dan is t verschil ook niet zo groot, zeker niet met de cb :) .. vervelend dat je geen kv in de buurt hebt, maar las ik t nou goed dat je daar morgen wel naartoe gaat? Neem anders dan alsnog ook de kv 2 voor 5 mee meid, wat cindy al zegt die digitale heeft nog meer hcg nodig dan de gewone cb..

Spannend meid.. mn duimen draaien nog steeds overuren voor je!

10. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @leyshena, Ik ben het wel een beetje met seth eens. Ik zou als ik jou was gewoon van de 22 feb.uitgaan.(omdat je toen echt pas bent gaan vloeien) Alleen al om het feit om teleurstellingen te voorkomen. Het is alleen maar fijn als je een vroegere echo krijgt. Maar ik zou hem het liefst pas met de zeven weken willen hebben. Het hartje gaat met 6 weken kloppen en als je dan net te vroeg bent ben je nog niet gerust. ( spreek helaas uit ervaring ) In ieders geval gefeliciteerd en succes!

11. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @yaraah, ik had ook de cb test gedaan. heel licht een + te zien maar was nog niet egt zeker. heb toen kv test gedaan, heel licht een streep, ben toen gelijk de cb digitaal gaan halen en die zei gelijk zwanger, ik moest 3 min wachten maar binnen 1 min stond het er al. en voor zo ver ik weet word elke dag je hcg verdubbeld. bij mij werd de test pas posi op mijn NOD, eerder getest en die waren nega. ik heb ook even je foto's bekeken maar zie eerlijk gezegd niks, ik zou gewoon die digitale test doen.

12. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Ik denk wel dat je zwanger bent Ley MAAR ik denk eerlijk gezegt als jij 2-3 dagen met mijn verschilt van datum je testen erg licht aangeven tov.de mijne (ok hcg verschilt van persoon tot persoon).
    Ik zou voorzicht je bloedname afwachten en dan een paar weken erna mvm.
    Zo ben je gerust ,zeker en kun je optimaal genieten van een zeer duidelijke positieve test van mvm!

Mvg!

13. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Yaraah zie hem meid op naar een mooie streep!:)

14. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Bij mij zijn de streepjes echt per dag duidelijker! ;)

15. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    Even alles op een rijtje

ik hb het verhaal aan de dokter en verloskundige en mvm uitgelegd qua bloeding en roze bruinverlies...

Als ik de 19e al licht posi teste kan ik geen 33 dgn cyclus hebben zeiden ze...

Ik heb mn verloskundige gebeld en die vroeg of ik mee wil doen aan mvm ik zei ja..
    Ik weet niet waneer ze mij gaan bellen ..maar ze belde vandaag dus al

heb dus het hele verhaal uitgelegd en ze wilde tog morgen komen om de vlessen hier te zetten en dan verder te kijken ze moest toch in de buurt zijn.

Ik zei ook echt met nadruk op dat de teste wel donkerder worden maar nog niet knallen zeg maar.

Ja dat zij dan wil komen moet zij weten
    ik ben toch thuis

volgends de berekeningen van ha,mvm.en verloskundige ben ik nu 4 weken en 5 dagen.

We zien morgen allemaal wel
    ik ga nu niet te veel stressen over hoever ik ben etc etc ik laat het op me af komen allemaal
    ik zie het wel op de echo en als er dan nog niks te zien is mag ik een week erna weer komen

als er verder nog iets was kon ik altijd bellen

16. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    Vind het jammer dat niemand gewoon blij voorme kan zijn
    ik ben dat namelijk wel ondanks de vmk in januari...
    Het was toen heeeeel pril en ik teste ook maar 1 keer positief daarna niet meer..

Nu voelt het beter en mn lichaam geeft het ook duidelijk aan.

Ik ga gewoon genieten vanaf nu ...

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    leyshena

van harte gefeliciteerd meiss!!

ik ben wel blij voor je hoor!!!!

ik lees dan wel alleen maar mee,maar vond je berichtje zo erg!! dat ik je wilde laten weten dat ik wel blij voor je ben:) **knuffel**

en alle anderen dames ook van harte met de posi testen!!!

18. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    mooi hoor!!! van harte (of had ik dat al gedaan...hahah, beter twee keer dan niet toch?)

19. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ook hier van harte meis!!!

20. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009