hey dames het zat zo ik belde de dokter kwart over 9 gisteren en de assistent zei gelijk komen en je kan tot half 10 prikken hier in het dorp dus ik haalde het formulier om te prikken zegt de assistent dat ik ook moet plassen ...ik zei ook al van het is geen ochtendurine..ze zei maakt nie uit aagaghaha dus ik zei ok prima dan ...ik had weinig urine en had ook gedronken. ik snel naar het bloedprikpunt...was er net optijd vandaar het verhaal van de urine....
Hallo meiden, Vandaag 2 licht positieve testen gedaan. Kan eigenlijk pas vrijdag testen en ik zei nog zo, ik ga niet voor vrijdag testen, mar ik had er al 1 in huis. Ja dan is de verleiding zo ontzettend groot. Een vroege test gedaan van predictor. En een vage positieve uitslag. Op naar de kruidvat. Zo'n test gehaald waarbij je de urine met een pipetje in de test moet druppelen. Dit was volgens mij geen vroege test, maar een gewone. Ook nu weer licht gekleurd. Toch maar even de huisarts gebeld. wordt gek van die onzekerheid. Mag morgen bloedprikken en dan heb ik donderdagmiddag de uitslag. Ben erg onzeker. Heb net 2 miskramen achter de rug. Voor mij zegt en positieve test dus ook niet zo heel veel. Ik wil het hartje zien kloppen, als dat er is, is het voor mij goed. Zover ben ik bij de vorige zwangerschappen niet gekomen. Wachten dus, bahhhhhhhhhhh gr Ymke
Meiden! Bedankt voor de felicitaties! Vanavond komt hubbie thuis uit Italie, ben benieuwd wat zijn reactie is!
Bekijk bijlage 60843 ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden. ik heb deze test van verloskundigen gekregen. ik hoor graag wat jullie er van vinden, ik heb hem ook in het negatief gezet. alvast bedankt
jaaaaaaaa zien jullie hem. ik vind wel dat het echt lang duurt voor dat ik heel duidelijk test. is dat raar. groetjes sandy