grrr me zusje heeft de prikpil en nu kwam ze aan dat ze kei moe en misselijk was en weet ik tallemaal dus hier n test gedaan en dacht niks te zien maar als ik super goed kijk zie ik toch iets.. hoop maar dat t niks is voor dr.. heb wel n foto .. maar denk dat je er niks op ziet.. heb hem negatief gezet en streepjes waar ik t streepje zie.. ( ze is 19 heeft al n kindje van 22 maanden ) Bekijk bijlage 60966
het streepje was vanmorgen wel erg licht,had veel gedronken gisteravond en dacht net dus,laat ik het nog eens proberen... Het resultaat!!!!!!!!!
Erlida.. DUIDELIJK.. Gefeliciteerd Lydia.. ook ik had m omgezet in kleur.. en ja hoor.. te zien!!.. denk dat de prikpil niet zijn werk heeft gedaan....
hey meiden. ook ff mijn test hier neer zetten. heb hem op 20-03-10 gedaan. 2 dagen na nod. ben dus nu zwanger van mijn 5de kindjes. is mijn 7de zwangerschap,maar helaas 2 miskramen gehad. heb er nu wel een heel goed gevoel bij. Bekijk bijlage 60991
Wow.. Gefeliciteerd. nr 5.. denk niet dat hier ooit nog een nr 5 komt.. 4 vind ik wel genoeg...maar bij een ander vind ik het SUPERRRR..hihihihi
nou wat deze kleine ook niet gepland hoor. maar wel heel erg welkom. ik wou vroeger altijd een groot gezin. en dat komt nu wel uit.
Tja laat ik mijne er ook maar bij zetten. Had hem al in de prullebak gegooid, omdat er na 5 minuten niets te zien was, maar toen ik hem er een half uur later uitviste stond er een streepje. Gebruiksaanwijzing gelezen en daar stond dat hij binnen 30 minuten nog geldig was..... ben wel wat onzeker, maar heb maandag ook een test gedaan, ander merk en die gaf ook een dun streepje, maar gisteren was hij negatief, maar toen heb ik de avond daarvoor erg veel water gedronken.... we zien we, het is nog een dag tot de NOD... wat denken jullie?