dames, dit zijn mijn testjes. De bovenste is van dinsdag, en de onderste van vandaag. Vinden jullie de onderste duidelijker worden?? Ben namelijk al sinds maandag wat bloed aan het verliezen... (wel rood, bijna geen kramp)
hee meiden sorry dat ik nu pas reageer was aant werken .. de test hadden we na 5 min bekeken maar me zusje had er teveel urine opgedaan dus was erg nat ( geel ) en toen dachten we oke negatief gelukkig .. en toen keek ik er na n uurtje nog een keer goed op en zag ik wel iets pas de volg. dag foto van gemaakt.. ( weet het mag eik ni ) maar ik had ook zown streepje ( nog wel duidelijker ) in nov. maar was echt niet zwanger.. is wel n kruidvat 2 voor 5 maar goed.. morgen doe ik met haar ochtendurine nog een test met r.. thanxx voor t kijken ( kan ik eindelijk ook es iets plaatsen haha ) x
lydia welke blz staat die test?? Laat maar gevonden...Ik zie ook een streepje...maar wil ze ook zwanger worden?
Dan zeg ik negatief en dat het dus een indrooglijntje is! Morgen wel exact 4 druppels urine gebruiken hoor !!!! Maar ik denk dat de test morgen negatief gaat worden! gr
Ensch... hij wordt echt duidelijker, maar helder rood is dan weer onzekerheid op en top.. Hoop met je mee meid... knuff
Ja bedankt!! Baal er echt van. Ik heb niet echt krampen maar meer een drukkend gevoel in mijn onderbuik. Maar dat bloed vind ik idd erg verontrustend. Ik doe binnenkort nog wel een keer een testje, en als hij dan nog duidelijker is mag ik denk ik wel juichen. Zou graag duidelijkheid willen voor volgende week vrijdag, want zaterdags ga ik naar frankrijk en als ik wel zwanger ben laat ik die overheerlijke franse wijntjes staan...
Hooooooooooooi, Daar ben ik weer... Hierbij de test van vanavond. Het tweede streepje is toch echt donkerder dan afgelopen maandag. Dusss... Nu op zoek naar een nieuwe banner! JOEPIE! Enne, nog bedankt voor het meekijken, lieve dames! Groetjes, happyhippo
Sa, kun je misschien een foto maken waarop de test niet 1 grote waas is? Hij is idd vaag en dan heb ik het niet over het streepje, maar over de hele test. Als je nou een duidelijke foto neerzet is het wat makkelijker om mee te kijken..........
Don't know, Heb hem gekocht bij de apotheek in Zwitserland. Heb vandaag weer getest en de test met CB en die zegt ZWANGER. heb 4 verschillende test gebruikt en 3 ervan geven aan zwanger te zijn. Het gekke is dat alleen de sensitest die ik over internet heb besteld nog negatief aangeeft. zou verwachten dat juist die zou uitslaan.... Rommel dus!