vandaag evengoed al hel licht ongesteld geworden deze kruidvat testen komen er bij mij niet meer in...
zo'n test had ik ook vorige maand ik werd 3 dagen te laat ongesteld.. ik hoop voor jou dat het goed zit ik duim voor je
alle dames die zwanger zijn gefeliciteerd. wel fijn dat dit topic er is zodat je andere ook mee kunt laten turen of er een 2e streepje staat. Meiden een fijne dag toegewenst het word weer mooi weer vandaag. XXX Gusam
mmm ik weet het niet joyce... ik zuie m wel maar lijkt bijna een indroogstreep? moet het streepje niet roze zijn en even breed?
voorzover ik hier kan zien als ie voor me ligt is hij lichtroze en even breed pfffffff word er niet goed van 5 dagen overtijd maar echt duidenlijk worden ze niet vind ik zelf :S denk dat ik maar gewoon af moet gaan wachten wat er gebeurd denk ik thanks voor de reaktie s iedergeval groetjes en liefs joyce
het is ook niet leuk meid Bel je HA op en vraag een bloedtest dan... Ik zie natuurlijk het streepje....je had toch ook nog kruidvat testen?
hoihoi me ha vind een bloedtest niet nodig moet maar gewoon nog een week afwachten en dan nogmaals testen ga het proberen om na het weekend pas weer te testen maar das niet makkenlijk hahaha ja heb nu nog 1 kruidvattest liggen dan zijn ze op we zien het wel thanks iedergeval voor het meekijken en adviezen groetjes en liefs joyce
dit is de onbewerkte versie van de clearview test van de huisarts nou ga ik pas zaterdag of zondag testen dan zal die duidenlijker moeten zijn denk ik als ik echt zwanger ben. groetjes en liefs joyce
Joyce waarom gooi je er niet nog een kv 2 voor 5 euro tegenaan? Die zou nu duidelijk moeten zijn als je zwanger bent...
vanmorgen heb ik ook een kv 2v5 gedaan en daar staat nog steeds hetzelfde lichte streepje groetjes en liefs joyce
zoals ik al in je andere topci zei deze vindt ik veel duidelijker!!! Niet teveel bewerken dus hahaha... idd mischien nog een kruidvat doen over 2 dagen!!
Maar Joyce, als je een licht streepje op je kv test hebt en hij stond er binnen 5 minuten, dan ben je zwanger! Dus ik zeg voorzichtig: Gefeliciteerd!
en ik zie hem ook!!!Een streep is een streep en beteknt zwanger, niet elke vrouw maakt heel snel en evenveel HCG aan. Selma