@Nanny Ja lijkt me leuk. kan ik vergelijken. @Alicianoell Ik vind hem op de foto ook duidelijker dan in het echt haha. Maar een streep is een streep.
Nijnonijntje, ik vind hem best wel duidelijk hoor! Mijn test met 3w en 6d zag er zo uit: Bekijk bijlage 61331 Dus jouw test ziet er wat mij betreft prima uit, hij lijkt op die van mij! Er staan nog een berg testen in mijn album, kun je vergelijken! Ik zeg: GEFELICITEERD!!!
mijn test staat iets hoger dan jouwn eerste post pagina terug. Maar die van jou is zeker weten duidelijker haha. Nanny ook positief getest zie ik...gefeliciteerd
@Ilona2802 Ik vind onze testen wel op elkaar lijken. @Nanny Jou test is toch ook duidelijk.. Vind ik wel tenminste.
nijnonijntje, ik heb ook zo'n test gehad een paar dagen voor mn nod, dus ik zeg gefeliciteerd. vaak is de kv 2v5 op de nod nog niet zo knal posi. XXX Gusam
Nou ik ben al wel wat geruster hoor. Trouwens de ha vond hem ook posi. En toch twijfelde ik omdat hij zo licht is. Maar ik test over een paar dagen weer. Hoop dan een meer knaltest te krijgen.
Oke, dan probeer ik nu meer te gaan genieten van het moment. Ik ga nu richting bedje. Moet er morgen vroeg uit voor mijn werk. SLaap lekker alvast iedereen. Kom morgen wel weer gezellig kletsen. Erg leuk dit onderwerp. Kun je alles met elkaar delen.