hoi meiden even een vraag ik hoop dat jullie het weten. hoe lang kan je je urine bewaren in de koelkast. een enig idee. groetjes sandy al vast bedankt
meis! geweldig, kan me je vorige verhaal nog herinneren... dit ziet er erg goed uit hoor!! van harte!!
dit las ik ergens anders : Volgens het boekje van Persona..... (wat dus ook van groot belang is dat alle hormoontjes in Urine zitten) kun je ochtend urine 12 uur bewaren, afgesloten op kamertemperatuur.... indien langer adviseren hun om de test over te slaan.....
hoi hoi wat leuk al die testen!!!! ik heb 10 dec mirena laten verwijderen en sinds dien zijn wij aan het klussen voor ons 2e wondertje mag as zondag weer testen!! afgelopen do negi getest dus hoop dat ie zondag wel posi is al heb ik er geen goed gevoel bij!!!! mijn partner wel en dat had hij bij de eerste ook, maar heb zoiets van dan had hij donderdag ook heel licht moeten zijn toch? als ik m gedaan heb zal ik proberen hem op het forum te knallen ok? succes met testen en hoop snel mijn vette posi test te komen showen hihi
Hoi,ik zie hem ook!zo licht was de mijne dinsdag....nu vrijdag issie super duidelijk!Ik duim voor je!
Dank je wel!Ben ook wel erg voorzichtig nu hoor merk ik aan mijn eigen, maar probeer toch te genieten........
moet je ook doen hoor meid!!! je testen worden zo mooi steeds duidelijker, da's echt een heel goed teken, liefs
Vanmorgen getest. Deze foto is na ongeveer vijf minuten genomen. Zien jullie 'm ook? Ik heb geen idee hoe je de test in negatief kan krijgen. Heb wel de kleur een beetje aangepast. In het echt is die wel meer roze en even breed als de controlestreep.
MM, weet niet of jullie 'm zien. Het is ook nog zo donker en ik krijg de test maar niet mooi op de foto door de flitser...
Deze foto heb ik donkerder gemaakt. Misschien dat jullie 'm dan beter zien. Jeetje wat vind ik dit spannend... Volgende maand zou ik eigenlijk met Clomid starten. Ik hoop zo dat het niet nodig is.