ik zie hem ook hoor!!! over twee dagen nog eens testen met dezelfde kv test, dan zal ie donkerder zijn hoor!
Jullie zien de streep dus ook Wat goed! Ben nu alleen zo bang dat het weer een vals-positieve test is. Ben al een keer eerder blij geweest met een dode mus. Daarnaast natuurlijk bang dat het alsnog misgaat. Heb toch drie dagen te vroeg getest. Kon echt niet langer wachten...
hoi meiden, na dagen licht posi testen te hebben gehad hierbij me test van vanmorgen alleen heb ik nu wat lichtroze verlies :S @sillepil ik zie een streepje!!!! groetjes en liefs joyce
das een mooie test Joyce ..Hopelijk blijft het bij roze verlies ...Kan goed nog van innestellen zijn .........
Hoi meiden , Er zijn 2 aparte vruchtzakjes te zien liggende op elkaar (daarom de 1e keer niet te zien). Beide zijn bevrucht en in 1 zit al zeker een vruchtje van 2 mm wat overeenkomt met 5 weken zwangerschap. Het andere daarin zag hij ook iets maar te onduidelijk om op te meten en wat dan ook. Hij zei ons ook dat er kans is dat 1 vruchtje kon verdwijnen (hetgene hij denkt VTS). Nu begrijp ik waarom ik al +3 kg ben ,een dikke buik en zo moe ben en steken ervaarde En ik zo snel al knaltesten had. 9 april is de volgende echo en dan moet er hartactiviteit zijn enz.Spannende tijden tot dan want we gaan het ook nog niet vertellen nu we willen zeker zijn dat de zwangerschap ok is en of het er 2 zullen blijven. Groetjes! P.s.Foto's echo's staan in men album maar ze zijn onduidelijk ,het bewijsje is ook erbij...
hehe dat geloof ik dat dat effe schrikken is, gelukkig lag jij al neer komt helemaal goed meid! dan is het indd totaal een verrassing als het niet eens in de familie zit.
@lilalien wat bijzonder misschien wel 2 wondertjes!!! Gefeliciteerd spannend meid, hopelijk blijft alles goed gaan
Meiden ik kon het niet laten en ik heb net nog een test met de Clearblue plus gedaan. Wat denken jullie. Volgend mij is het goed toch? Het belangrijkste is geloof ik dat de verticale streep even dik is als de controlestreep? Dat is die in ieder geval...
Pff, ik vind ze zo onduidelijk overkomen hier. Hier nog een van dichterbij en iets donkerder gekleurd...
Wow Joyce wat een duidelijke test heb je! Hartstikke goed hoor. Gefeliciteerd meid! Lilalien twee vruchtjes! Super! Ontzettend spannend hoor. Snap dat je man het even warm kreeg