Lieve Dames, Wie ziet het streepje ook hij is heel erg licht Ik zit nog 4 dagen voor mijn NOD. Test is kruidvat 2v5
deze vind ik een beetje twijfelachtig, k had ook zulke testen (zie mijn album) maar er was geen beebje onderweg...
Ik ga er ook nog niet vanuit, maar het geeft een sprankeltje hoop Vorige keer (mk) had ik ook zulke testen 4 dagen voor NOD. Over 2 daagjes ga ik weer testen :-D Liefs, xx
Sillepil en dreamsoflove ik zie ook bij jullie beiden een streepje dreamsoflove zie ik hem minder goed.. Gefeliciteerd meiden!
Sillepil, ik zie 'm hoor!! Gefeliciteerd. En Dreamsoflove, ik zie ook vaag een streepje.. Anders morgen of overmorgen nog keertje testen, dan zal hij duidelijker moeten zijn!
Het lijkt een beetje op een pennestreep en dat is helaas negatief Hopelijk over 3 dagen een knaltest meis!
hoi hoi ik had ook zo`n vaag streepje maar nog niks te zien verder ook nog niet ongi morgen weer testen mits ik ongi ben geworden
Langzaam begint het tot ons door te dringen en beginnen we het te geloven: We hoeven niet de MMM in!!! Hartstikke bedankt voor jullie streepjes-turen de laatste dagen meiden! Hier het bewijs:
Ik zie dat de CB plus een beetje vaag is geworden door het verkleinen. In het echt is het een dikke vette plus!!
ff off topic!! lydiaa zo te zien nog 4 weekjes en dan kan jij ook weer genieten van je mannetje!hoe lang is hij dan weg geweest?
op n paar dagen na 5 maanden ... yehh eindelijk aftellen .. en dan hopelijk heullll snel mn testen hier showen !!