Volgens mij begin ik gek te worden he? Zal wel indrooglijntje zijn... Als het niet al in mn hoofd zit! Zien jullie het? http://img231.imageshack.us/img231/695/57525602.jpg
HRM ik zie die streep zo niet. De foto is iets te donker, heb je misschien de onbewerkte foto ( niet in negatief bedoel ik).
Nee die heb ik niet meer, al verwijderd. Heb wel deze (on)duidelijker dan dit krijg ik hem niet! http://img694.imageshack.us/img694/5325/575256022.jpg
HIer kan niks van gezegd worden... Echt twijfelachtig. Ik zou zeggen ik zie wat, maar aan de andere kant denk ik dat het indrooglijntje is. Maak nog eens een foto van die test en plaats hem onbewerkt. misschien dat dat wat duidelijker is voor de streepjes gluurders onder ons Sillepil gefeliciteerd!
hmr ik zie m wel hoor .. maar ziet er wel t zelfde uit als die van mn zusje van de week en die was negatief.. kijk : Bekijk bijlage 62062
dit is mijn test van gister? zat een gat in mijn vuilnis zak ( beetje vies) maar is dit een indrooglijntje??? als ik m in mijn hand heb lijkt hij wel iets roze!!!!
moet het test streep niet verder naar rechts zitten? Ik zie wel een lijntje heel dun, maar volgens mij moet ie echt verder naar rechts zitten
misschien dat andere meiden er wel anders over denken dan ik hoor Ik hoop dat je binnenkort wel een mooi 2e lijntje zien!
morgen "moet" ik testen, heb nl woensdag een ct scan en wil dan geoon "zekerheid" en aangezien mijn ongi niet doorzet moet ik er maar even een test aan wijden heb er nog 1 liggen en miss haal ik nog wel een cb test maar vind eigenlijk wel zonde van het geld, wat zijn die krengen duur zeg!!!!
ohh jah als je zwanger bent kan je beter niet onder de CT scan. Ik moet volgende week vrijdag onder de CT scan. me neusholte's worden gecontroleerd op poliepen. is de 1e keer voor mij onder zo'n scan. Die clearblue digital testen zijn mooie en goeie dingen maar idd wel prijzig.
ik moet voor nierstenen daar loop ik al vanaf okt 2008 mee en komen steeds terug maar heb de test opengemaakt en nu staat er een dikke witte streep op de plek waar die zou moeten zitten dus was die streep niks en dus hoogst waarschijnlijk een indrooglijn dus afwachten wat ie morgn zegt!!!!