Het lijkt wel of ik een streepje zie, maar niet op de plaats waar hij hoort te zitten?? Misschien een digitale test gebruiken?
Ik denk dat een digitale negatief zal zijn hoor. Ookal zou ze nu toch zwanger zijn. De test is zo vaag dat ik denk dat er niet genoeg hcg zou zijn voor een digitale.
ik zie ook niks en idd moet de streep daar niet staan. Mischien stom maar had je beter niet even kunnen wachten dan met zwanger worden als je weet dat je onder de scan moet?
Bekijk bijlage 62159 hoi meiden hier heb ik weer een vage test. ook weet zo licht, maar toch wel iets beter dan die andere testen. zien jullie hem groetjes sharon.
sa2008 staat die streep niet te ver , of komt het nou dat ik dat verkeerd zie doordat je de test uit mekaar heb gehaald.
hoi ik zou het echt niet meer weten. ik zou 8 maart ongi moeten worden en dat ben ik niet geweest. toen heb 15 maart roze slijm met een klein beetje donker bloed gekregen maar dat was heel minimaal ik had maar een inlegkruisje nodig. het heeft maar 2 aan 3 dagen geduurd. en nu 29 maart weer last van roze slijm. dus het is een beetje raar allemaal. ik heb iedere keer vage testen of echt heel licht. of het kan zijn dat ik gewoon zwanger ben en gewoon hele vage testen heb, anders weet ik heb ook niet. groetjes sandy heel raar allemaal en vervelend