hmzz indd apart .. maar als je zwanger zou zijn zou dat dan al wat langer zijn dan zouden je testen wel duidelijker moeten zijn .. of een ongi overgeslagen :S .. kweet t ook nii .. anders ff naar de HA .. ? en t verhaal uitleggen .. ? x
ohh maakt ni uit hoor .. meende dat het int begin wel allebij de testen waren .. die je kon showen .. maar goed ze moeten dus even donker zijn de strepen ..
@sa ik vind de testen nog wel heel erg vaag...je zou als je zwanger was, nu toch wel dik posi moeten testen. Ik zou zelf naar de h.a gaan denk ik, en de testendie je hebt wel mee nemen dan kan hij er ook even naar kijken
bedankt meiden. ik ga morgenochtend gelijk even bellen. bedankt voor zo ver. en laat het jullie wel weten. groetjes sandy
Niet verkeerd bedoeld maar je bent nu al een week?... aan het testen? En de testjes worden er niet duidelijker op....ga idd maar eens naar je HA...
hoi meiden. ik wou jullie even mijn test van gister laten zien. hij is gedaan door MvM. Bekijk bijlage 62231
Zo op de foto (die zoiezo onduidelijk is door de telefoon) zie je niks, maar in het echt zie je wel een roze streepje... Wilt iemand heel misschien de foto voor mij in het negatief zetten ? Dat lukt me niet met deze computer..
Durf het bijna niet te zeggen, maar Predictor, de normale!!! Dus niet degene waar je zoveel slechte verhalen overhoort
Ohh harstikke bedankt voor het negatief! Ik zie zo ook niks, maar in het echt zie ik wel wat, zal even proberen een duidelijkere foto te maken