Als je heel goed kijkt zie je trouwens wel een heel licht streepje!!!! Ga morgenochtend gewoon nog een keer testen, deze was met middagurine
Vlinder helaas ook bij de normale predictor heb je soms vals positieve streepjes. Die zijn echt licht roze. Ik heb deze ook een keer gehad ( zowel bij de Early als de normale) het streepje moet echt breed en goed zichtbaar zijn als die positief is. Ik zou het over twee dagen met een andere test proberen, ik raad je de Clearblue plus aan, deze gaf bij mij vier dagen voor NOD al een goed zichtbaar verticaal streepje.
@sillepil.volgens mijn eigen berekening ben ik morgen 6 weken. jou test ziet er ook goed uit sillepil. @vlinder.op jou test zie ik niet veel. hoop dat hij morgen duidelijker is.
Wilde mijn testen ook nog even delen De eerste test, 11 dpo De bovenste 11 dpo met middagurine, de onderste de dag erop met ochtendurine (zie geen verschil, haha! ) 14 dpo En de laatste om het af te leren Het hele rijtje
Ook even een foto van mijn testen, de eerste (lichte) test is van 18 maart. Een dag na mijn NOD. De andere is van vandaag. Ik bloed alleen al 2 weken, en dacht dus aan MK. Maar nadat ik vandaag getest had begin ik toch te twijfelen.
Marb dat zijn echte mooie testen hoor meid... Beebje houd je maar goed vast aan mama hoor Loesjuh, zou toch idd ook ff naar je ha gaan, want dat bloeden is toch iets raar hoor
nou meiden heb vandaag gesproken met mijn verloskundige en ik kan 7 april terecht, dat is even een week je wachten. maar ik hou jullie op de hoogte hihihi. groetjes sandy
Duidelijk wel is het zo dat somige vrouwen tijdens de vijfde of zesde week eenn bloeding kunnen krijgen ik heb dat gelezen volgens mij op het forum Dus en bloed hoeft niet perse iets verkeerds te betekenen Sterkte en ik hoop op een gezonde zwangerschap Liefs