oh dank je wel voor de felicitaties! ja ben er superblij mee natuurlijk yes!!!!! eindelijk!!!!!!!!! @ cindy24....remember me? joehoe ....wij gaan voor een tweede-forum. hoop het wel. weet jij nog iets van grace20?
tuurlijk ken ik je nog meid!!!!!! Nu hebben we voor de zwangere dames een vervolgtopic... joehoe we zijn weer zwanger!! Voor alle dames die dus weer zwanger zijn hahaha..kom meekletsen zou ik zeggen meid!! Grace is nog niet zwanger, Lad wel!!
oh wat leuk voor lad...ik kom zeker kijken. staat dat bij zwangerschapsclubs? denk het wel he. gezellig cindy!!!
overigens binnen 2 min dit lijntje! matcare had ook een vaag lijntje, maar net iets vager. zit 10dpo en was met middagurine...
ik zie toch ook een tweede streepje hoor taliaaaaa! als je wil vergelijken. ik heb net positief getest...kan je in mijn album kijken.... voorzichtig gefeliciteerd.
ok... tranen ben zooooooooo blij.. wel wat bruinverlies, en krampen... maar goed, dat kan erbij horen he... morgen de digi test, laat het jullie weten
Jaa idd zeker zwanger!!! Gefeliciteerd meid! Ik had ook zon lijntje met middagurine, staat iets verder terug in dit topic.