Hee Music, Ik hoop het voor je! Ik ken je nog van mijn topic 2 maand terug.....het ziet er goed uit op de test iig! Maandag weer testen? Dan moet het toch echt wel duidelijker zijn (of zondag ook al denk ik)!. Groetjes
hoi meiden wat is het toch mooi weer he. nou ik ben ook weer stom geweest. ik heb gisteren testen gehaald bij de da waar er is geen kv in de buurt. dus had ik eigen merk van de da er zaten 2 in. dus toen ik thuis was gelijk een gedaan maar daar kwam niets uit. en vermogen vroeg nog een keer gedaan kwam er een wil lijntje net of hij te weinig urine heeft gehad. ik vind dat maar rare testen moet toch maar naar e kv 2 voor 5 halen. zat even later even in de bijsluiter te lezen van die test en kan die pas uitvoeren op de dag van je gemiste menstruatie ooooooooo. wat som zeg dat ik daar niet eerde naar heb gekeken. maar met die van de kv kan je wel eerder testen toch.
Dat staat bij alle bijsluiters van alle testen. Dus ook bij de kv 2 voor 5. Alleen testen mensen vaak al positief voor NOD.