Het is de cd met indiactor, dus wel/niet zwanger en hoelang... Oke die kan dus pas later... Pfff mijn hoop groeit weer... Het zou wel heel apart zijn, ik heb pco kwam er begin feb. achter dat ik spontaan zwanger was, heel erg blij, alleen voor korte duur, daarna helaas miskraam. Nu in de mmm, slik op dit moment primolut om menstratie op te wekken en start dan met clomid. Ik denk dat ik de primolut nu maar staak dan... lijkt me toch niet helemaal gezond. Ik ga lekker die kv testen zo halen en doe het morgen ochtend hoop dan meer te zien...
mmm ik bedoelde de cb wel/niet zwanger dus niet met indicator, maar goed ik zie toch een streepje op je test maar die is zo licht dat de cb het daarom niet pakt meid... Van je primulot heb ik geen verstand maar koop idd de kruidvat weer meid!!
Ik ga morgen weer testen... en dan laat ik het je weer weten... Leuk hoor samen met je vriendin zwanger!!!
is goed.. uhm ik schreef wel vriendin maar ik ken haar niet eens hahahaha..zij is hier onder een naam van iemand anders en wilde niet ook nog eens hier onder die naam een test komen showen dus heb ik maar even gezegd een vriendin hahahahaha.......
Hahaha.. wat een verhaal! Nou toch hartstikke leuk voor dr! Ik ga de stad, kv leegkopen!! (Ik hoop wel dat ik al mn geduld kan bewaren om er niet stiekem 1 vanavond te doen) Vorige zwangerschap had ik ook een test gedaan smiddags was toen 4,5 weken zwanger dat was een heel licht streepje, de ochtend erna nog heel erg licht pas rond de 6 weken had ik een duidelijke streep! Maar goed we gaan ervoor..... Ik laat het snel weten..
hahaha ja stom he?! Nee meid morgen of beter overmorgen pas weer een test doen, wat heb je aan dezelfde streepjes!!!
Ik had 22 maart mijn Ei, 2 dagen later heb ik steekjes gevoeld, onderbuik en onderrug. En dan sinds 31 maart, heb ik bruin en bloedverlies. Ik Twijfel nu heel erg, het lijkt niet op menstruatie. Ik heb op 2 april gestest, (kruidvat 2voor5) Hij was eerst negatief. En na 2/3 uurtjes, had ik een lichte streep. Is dit nu een indroogsteepje? Heeft kruidvat 2v5 indroogstreepjes?
pff als ik hem zo zie is hij pos maar ik weet niet of hij een indrooglijn heeft! morgen nog 1 doen en dan binnen 5 min kijken!!! wij hebben trouwens ong dezelfde cycl zelfde eisprong ik had 19 pos ovu en rond 20,21 eisprong spannend he
Ik vind de foto nogal wazig. Kan niet zeggen of het positief is maar en staat wel een streepje... Zoals Music ook zegt, morgen weer testen en dan binnen de tijd kijken. 10 minuten is volgens mij ook goed hoor. Succes ermee
haha ja maar toch geloof ik het nog niet ... hahaha iedereen hier je bent zwanger halllooo je bent zwanger maaruhhh music geloofd het nog niet
ja waarom niet,, ik denk omdat ik gewoon echt niet zou weten waneer ik ongi moet/had moeten worden,,,, en ik denk mischien zijn die kv testen wel heel slecht! hahahah erg he
Maar goed, ik denk wel dat je gewoon Zwanger bent hoor.. En nu ik, ik denk dat ik Maandag of Dinsdag ga testen.
Ja, ik heb een aantal keer een duidelijk indrooglijntje gehad op mijn KV testen. Deze waren grijs of spierwit. Als het streepje roze is is het hoogstwaarschijnlijk geen indrooglijntje.