hoi meiden hoe gaat het hier. nou ik heb die van de kv testen gedaan en er kwam er heel vaags streepje. ik blijf gewoon door testen en kijken of jij duidelijker word. groetjes spannend zeg.
te vroeg oei..! haha nou ik kon het ook niet u ithouden hoor en heb ook maar getest vandaag .. .. humm ik meen wel iets te zien maarik moet nog 5 dagen dus afwachten
hallo dames.. !!!!!!!!!!!!! wie kan mijn test even in negatief zetten als ik mijn test in mijn handen houd is hij licht positief en dat +- 4/5 dagen voor mijn nod.. !!>. Bekijk bijlage 63192 alleen op de foto zie je het haast niet
Lovepeet die is er twijfelachtig. ik ontken niet dat er misschien een vaag streepje staat maar durf geen uitspraak te doen of het nu ook vaag positief is.
Ik zie een heel vaag streepje. Spannend, de mijne zag er ook zo uit een aantal dagen voor NOD, in het echt zie je het waarschijnlijk een stuk beter. Morgen zal die waarschijnlijk al wat duidelijker zijn. De mijne wel iig. Spannend hoor!
Hallo meiden, Ik heb een vraagje: ik heb gisteren met de ochtendurine getest met de kruidvat 2 voor 5. Ik kreeg toen een witte streep te zien die wel te zien was maar gewoon spierwit. ik had ongeveer na 2 uurtjes nog een test gedaan (ook van kv), toen kreeg ik gewoon een paars/roze streep te zien, maar hij was wel ergggg dun. Voor de zekerheid had ik in de middag een cb digi met indicator gedaan, en er kwam te staan: niet zwanger! Nou je kan begrijpen dat ik er helemaal gek van werd :S Dus vandaag in de ochtend wéér een kv test gedaan met ochtendurine, en was negatief. Er was wel weer een witte streep te zien, maar dan moest jeje echt suf staren in daglicht. Iemand dit ooit gehad zo? Ik word gek van dit joh
Ik Kijk maar naar de vorige pagina. Heb ook gestest, en na 2 uurtjes gaf hij duidelijk een witte streepje. Ik ga morgen weer testen, Duim Duim Duim !!
Gonca, irritant is dat he? Ik had die witte streep gelijk al binnen 5 min. Maar bij die tweede test was het echt een roze/paarse streep maar alleen superrrrr dun. Hij is vandaag nog steeds te zien. Ik duim voor een positieve test voor je morgen!
Hierbij de test van gister, de 2e dus. Op de foto zie je de streep niet echt duidelijk, maar in het echt is ie echt duidelijk. Mn man zag em ook gewoon gelijk. Vandaag nog duidelijker.